Alla inlägg under juni 2009

Av Liie - 28 juni 2009 03:20

Plågsamma minnen... ska det förfölja en hela livet eller kommer man över det till slut?

Smärtan i hjärtat, kommer det någonsin att avta?

Hur lång tid ska det ta? Hur lång tid bör det ta?

Jag tror att jag har börjat komma in på rätt spår för att återhämta mig,  men jag är fortfarande så satans osäker.

Jag hoppas att jag har mina vänner som står bakom mig och hjälper mig upp.

Ett tag så trodde jag inte att jag hade något kvar. Att jag hade sumpat alla chanser.
Tack för att ni har kommit tillbaka.. eller är ni verkligen på riktigt?

Av Liie - 27 juni 2009 03:08

Solade ett tag som vanligt tills det var dags att plocka ihop hundar och allt in i bilen och åka till moster som fyllt år.
Satt och umgicks med släkten några timmar och sen när jag kom hem så väntade Sofie, Crille och Jocke så jag bytte bil och åkte med dom in till stan.
Gled runt lite, träffade folket. :D
Det här är verkligen vad jag behöver för att kunna må bra igen.
Först nu har jag insett hur fruktansvärt mycket man verkligen behöver sina vänner!

Tack för en underbar dag som kanske inte slutade som den borde.
Men jag antar att det är en del i processen till att komma tillbaka till verkligheten.

Av Liie - 26 juni 2009 02:59

Nu var det ett tag sen jag skrev.. Allting har varit lite jobbigt men idag tog vi Forden och gled in till "sista fredagen i månaden cruisingen".

Idag var det grabbarna och jag!
Träffade Sofie och co. och hade en underbar kväll med många fina bilar !
Så skönt att vara tillbaka!

Syster är på gotland och det är si sådär.. Tycker nog att hon kan komma hem snart igen faktiskt !

Av Liie - 17 juni 2009 13:42

 I never needed your corrections
On everything from how I act to what I say
I never needed words I never needed hurts
I never needed you to be there everyday
I’m sorry for the way I let go
From everything I wanted when you came along
But I am never beaten, broken not defeated
I know next to you is not where I belong

And it’s a little late for explanations
There isn’t anything that you can do
And my eyes hurt, hands shiver
So you will listen when I say baby…

I don’t want to stay another minute
I don’t want you to say a single word
Hush hush
Hush hush
There is no other way, I get the final say
Because…
I don’t want to do this any longer
I don’t want you there’s nothing left to say
Hush hush
Hush hush
I’ve already spoken, our love is broken
Baby hush hush

No more words
No more lies
No more crying

No more pain
No more hurt
No more trying

........

Av Liie - 17 juni 2009 01:56

Älskade vän, du är verkligen ett stort ljus i mitt liv.
Vi behöver inte göra någonting speciellt, vi har ändå alltid roligt.
Idag har vi bara åkt runt och njutit av att det är bra väder med lilla peggan.
Skönt att äntligen få känna på hur det är att ha cab ;)

Kaffe på kaffe, cigg efter cigg..
Jag älskar oss! Vi är bäst!

- och vi kan knäcka alla med våra ord ;)


I LOVE YOU    -    Lx2       <3

Av Liie - 16 juni 2009 02:06

Underbart väder... ÄNTLIGEN!
Lissma, syster, brorsan och underbara vänner!
Ni gör mitt liv så jävla bra!
Tack, även om ni är helt jävla störda och har massa skumma internskämt som jag inte får veta :(

Men visst, mobba mig för att jag är liten, gör det !! :( Haha :D
Jag tycker om er ändå... och ni kommer aldrig undan.. för ni är MINA!
Allihop ;)

Back off, det är mina grabbar ! ;)




"I GOT THE POWER!!"  - Syrran du fattar va? ;)

Av Liie - 12 juni 2009 01:53

Ja trots en riktigt jävla regning fredag så var den faktiskt helt okej :D
Det var kallt och regnigt men tillsammans med underbara vänner och lite bacardi razz så blir allt bra! ;)

Grattis på födelsedagen!

Av Liie - 11 juni 2009 01:59

Tänk va, idag tittade solen fram lite grann.. Så mycket att jag kunde cabba ner iallafall :D
Lucky me ;)
Åkte till Nacka för att träffa Rosanna, som jag inte träffat på väldigt länge.
Vi hade en jättemysig pratstund över lite kaffe på donken ;)
Det behövdes verkligen.. Var skönt att prata ut med någon som verkligen förstår, som har varit där själv.
Dessutom var det jävligt skönt att kunna svära och snacka hur mycket skit man vill :D

Tack gumman, vi måste verkligen göra det oftare!

Ovido - Quiz & Flashcards