Alla inlägg under juni 2009

Av Liie - 10 juni 2009 22:20

Ja, dagen började hårt måste jag säga. Har sovit två timmar ungefär och blev hämtad klockan sju för att vara med en kompis på jobbet, för att senare eventuellt ta över tjänsten.
Har inte riktigt tänkt över hur det känns, men vi får väl se.

Är iallafall sjuuukt trött nu. Har suttit och tittat på nästan hela Sverige - Malta matchen (Heja Sverige), nu sitter jag bara och ångrar att jag har sålt hästarna för det är Global Champions Tour (Hästhoppning) från Hamburg, Tyskland.

ÅHH jag vill ocksååå!!
Synd bara att Vikur är så VÄRLDELÖS på att hoppa !

Camelia var dock rätt okej, men bäst var nog min lilla Yazz.
Han gled bara över hinderna som om han var född för det.

Mina små sötnosar <3
Funderar på att åka till Åland i sommar och hälsa på min lilla bebis :D
Han lever som en prins där ute!

Nej, det är fan dags att ta upp det där igen. Snart!!

Av Liie - 9 juni 2009 01:56



Ja, det regnade ju självklart idag med. Men jag fick min underbara syster att följa med först till eko för att köpa lite inpackning och skit.
Sen gled vi vidare till Globen för att titta runt, dricka kaffe och snacka massa skit :D
Känner att vi behöver göra det lite oftare :)

Dessutom var det sjukt mycket riktiga RÅ TÖNTAR överallt, men då fick vi ju något att skratta åt iallafall ;)

Av Liie - 7 juni 2009 02:08

Tack älskade vänner för att ni gjorde dagen bättre!
Jag behöver verkligen er, till och med dig och dina kommentarer!


TACK!



btw. skit i danmark, HEJA SVERIGE! ;D

Av Liie - 5 juni 2009 13:04

Jag ska inte sjunka igen.. jag har faktiskt flytväst och jag har börja lära mig att simma uppåt.. någon gång kanske jag lyckas ta mig upp över ytan?!
Men det är en bit kvar. Jag känner att jag tappar andan lite då och då, men får då stanna upp och tänka, jag har så otroligt många som bara väntar på att få hjälpa mig upp.

Det är fortfarande grått och trist väder.
Tycker synd om alla mina vänner som tar studenten idag som inte får någon sol på sig.

Jag vill bara säga grattis till er alla som har tagit studenten den här veckan,
Maria, Sandra, Sofie, Bella, Calle, Jonas, Nikki!
Ja har jag glömt någon så får jag väl be om ursäkt då!

Hoppas ni har haft/har/får en helt UNDERBAR dag som ni aldrig ska glömma, för det är ni fan värda!



Puss

Av Liie - 4 juni 2009 01:26

Nu kommer det krypande igen..
Jag lovade mig själv att inte få några fler svackor.
Jag kan inte hålla på såhär..

Det är tankarna som är problemet. Jag rör till hjärnan alldeles för mycket! Varför ska jag bara göra allt så jobbigt för mig själv?

Släpp saker ifrån det förflutna och tänk framåt.
Sluta älta i störda saker som ändå inte går att ändra på.

Varför i helvete är jag såhär? Det funkar fan inte!

FAAN

Hide and seek - Imogen Heap <3

Av Liie - 2 juni 2009 20:08

Ja shit asså, idag regnade det utav bara fan!
Men vad gör det när man har sin underbara vän vid sin sida?
Men du passa dig jävligt noga, jag kanske är advokat ! ;)

Trots att det regnade gjorde mina kära vänner (som dock inte alltid står på min sida, utan för det mesta emot mig) dagen till ett riktigt happy fucking moment!
Jag tror att jag har garvat sönder mina skrattmuskler i magen ;P

Man bränner av på vissa till både höger och vänster.. men det skiter jag faan i. För jag är så SATANS glad ! :D

Shit vad jag svär ^^ och vilket otroligt oseriöst inlägg det här blev.
Men WHATEVER, take it or leavet.. Jag byr mig inte :D

Don't worry... be HAPPY!                               Lx2 - Det är allt som behövs

Ovido - Quiz & Flashcards