Alla inlägg under oktober 2010

Av Liie - 27 oktober 2010 03:33

Snälla ge mig sommaren tillbaka!!
Vill hoppa in i cabben med solbrillorna och bara glida runt med en islatte och en cigg i handen och lyssna på musik på högsta volym!


Ta mig tillbaka till värmen NUU!!!




 SOMMAR OCH SOOL! SNÄLLA?!  




Av Liie - 27 oktober 2010 02:52

Jag är helt tom.. eller nej, förvirrad? Eller helt ärligt så vet jag inte.
Hjärnan går ju ständigt på högvarv, men idag är det bara något som inte är bra.
Vet inte om det beror på dom fruktansvärda och återkommande mardrömmarna, eller om det beror på annat.

Så mycket rädsla som inte går att rubba. Så mycket som är trasigt.
Så lite tillit till andra människor. Men om man inte ens kan lita på sig själv hur ska man då kunna lita på någon annan?

Så många gånger som jag bara vill dra. Långt långt bort!

Bara stänga av mobilen, sätta mig i bilen och bara köra så långt jag kan komma.
Jag vill inte prata mer, jag orkar inte prata mer.

Lite sömn hade ju inte heller skadat.

Dags att rensa ur huvudet lite.


Av Liie - 22 oktober 2010 02:30

Jahapp, där var det dags för den första snön!
Och jag ser faktiskt inte fram emot att behöva byta däck på båda bilarna i snön.
Jag måste sluta skjuta upp saker hela tiden, hade jag varit smart så hade jag bytt i tisdags redan, då hade jag sluppit stå i en snödriva och hålla på med det där.    

Ett stort värmegarage hade jag önskat mig nu ^^

Av Liie - 22 oktober 2010 01:02

Jag har insett att min senaste kyss: Var det dummaste jag gjort!

Jag lyssnar just nu på: Alannah Myles - Black Velvet

Jag tycker om: Mina riktiga vänner, och självklart mina små monster.

Jag kommer alltid att vara: Den som alltid ställer upp.

När jag vill tänka: Så tar jag bilen och åker ut till min "fristad".

När jag vaknar på morgonen: Så är jag på världens sämsta humör!

Innan jag går och lägger mig: Gör jag vad som helst för att bli trött.

Jag vill verkligen: Ha en lägenhet och Vikur tillbaka!

Av Liie - 21 oktober 2010 05:34

"När den rätte dyker upp då säger hjärta till, och då får huvudet säga vad det vill.."

/Tsatsiki, morsan och polisen.

 





Jag har bara ett råd till er idag kära vänner. Följ hjärtat och lita på magkänslan så blir nog allt bra ska ni se.



.Love Honesty and Respect.






Ta hand om varandra!!

Av Liie - 20 oktober 2010 02:06

Jag förstår inte hur man kan sakna något så sjukligt mycket.
Det finns ingenting som har satt så djupa spår i mitt hjärta som när jag förlorade dig.
Den olidliga saknaden går inte ens att beskriva.
Finns ingenting här i världen som någonsin kommer att ersätta min kärlek till dig.
Jag önskar att jag bara kunde få se dig en sista gång.
Dina ögon som kan få vilken människa som helst att smälta.
Din charm som inte ens går att beskriva och framför allt den enorma trygghet som jag kände i din närhet.

Så mycket saker som jag önskar att jag kunnat gjort. Om jag bara hade varit lite snabbare så hade du fortfarande funnits vid min sida.
Då kanske inte mitt liv hade sett ut som det gör nu.
Varför försvann du ifrån mig?
Varför hann inte jag före?
VARFÖR?!
Du betydde allt för mig. Ingen ska någonsin ta din plats i mitt hjärta!
Jag älskar dig Vikur, lika mycket nu som då!!

Min underbara, vackra, lurviga raggsocka!



  


Jag kommer aldrig att ge upp mitt sökande efter dig


Av Liie - 19 oktober 2010 04:21

Jag ska aldrig låta någon sätta stopp för mig igen.
Jag ska aldrig låta någon köra över mig igen.
Jag ska aldrig låta någon styra över mina känslor och mitt liv igen.
Jag ska aldrig låta någon göra mig så illa igen.
Jag ska aldrig låta någon fängsla mig igen.
Fan heller!

Jag är så mycket starkare nu än då!
Ingen ska någonsin komma åt mig på det viset igen.. Ingen!

I survived the prison break and no one's gonna put me there again.




 

 

 


Av Liie - 15 oktober 2010 06:33

Asså jag klarar inte av det här mer. Kan jag bara få sova någon jävla gång!!
Om någon har något tips på vad man kan göra mot sjuka sömnproblem, snälla kontakta mig!!

Ovido - Quiz & Flashcards