Alla inlägg under februari 2010

Av Liie - 27 februari 2010 02:52

You wish!



Seriöst asså jag har bara en sak att säga!


IN YOUR FACE!


Av Liie - 24 februari 2010 02:06

Nu har min hjärna satt igång med överarbete igen.
Det funkar inte att ha det såhär.
Den här veckan ska jag ta tag i allt som rör sig i min hjärna.
Jag måste reda ut allt för min egen skull. Det får helt enkel bära eller brista..
Antagligen slutar det på det andra alternativet, men det är smällar man får ta.
Man kan inte vinna något om man inte vågar chansa!



Nu ska jag träna lite, insåg igår att det funkade rätt bra. Lyckades faktiskt somna tillslut! Så det är bäst jag sätter igång nu så jag kanske lyckas somna innan fem iallafall   


Imorgon ska jag fixa en hel del bland annat, ta Vesslans lilla monster på en promenad, åka iväg med syrran och fixa en mobil och så ska jag försöka rikta dörren på ena bilen, lär väl slipa en del också om jag hinner med allt.


Sen får vi se om jag vågar ta tag i saken redan imorgon, kanske ska vänta lite? Eller? Typ till helgen? Eller efter helgen?

Haha, ja precis, så tuff var jag!
Jag måste helt enkelt SLUTA skjuta upp saker!
SKÄRPNING!   





What hurts the most
Was being so close
And having so much to say
And watching you walk away
And never knowing
What could have been
And not seeing that loving you
Is what I was tryin' to do

 

Av Liie - 23 februari 2010 18:50


You know that I want you
And you know that I need you
I want a bad, bad romance

J'veux ton amour, I don't wanna be friends..

Av Liie - 23 februari 2010 01:31

Ja, vad gör man när man är pigg som ett jävla cp mitt i natten?
Har varit helt jävla Fläng hela dagen och känner mig fortfarande helt hyper.
Funderar fortfarande på om ADHD bara kan dyka upp sådär i "vuxen" ålder ?   



Nej men vad gör man när man inte kan sova?
Hmm.. Träna lite kanske? Känns kanske lite sjukt med tanke på att klockan är halv två på natten. Men värt ett försök?


Ja ja, vi får väl se hur det går ..



På tal om bananer så har jag varit så extremt sugen på att baka i flera veckor, men det har liksom inte blivit av.
Vet inte riktigt vad jag ska baka heller men har varit inne på att testa göra cupcakes väldigt länge. Dom är ju så söta! Kommer ju dock aldrig få till sådär flådiga cupcakes som folk gör men det är ju värt ett försök.
Jag tycker iofs inte att det är lika nice att äta det jag bakat, utan det är själva grejen som är rolig.
Men förhoppningsvis har jag ju familjen och massa vänner som säkert ställer upp och äter   .




Titta bara så söta dom kan bli!
Nu var ju inte tanken att göra sådär sjukt avancerade cupcakes, men visst är dom fina?!   





(Bild lånad från Google.se)




Av Liie - 22 februari 2010 23:20

Sånt här är så jävla ovärt!
Jag känner mig som en liten tretton åring igen..
När man bara går och väntar på att något ska hända, och för rädd för att göra något åt saken själv.


Folk som känner mig väl, vet att jag är en äkta "hunter".

Så fort jag får som jag vill så vill jag inte ha det. "Aldrig nöjd"
Men vad fan är det för fel nu? Jag vill inte ha det så, kan det bara vara helt nice?
Vart fan tog huntern i mig vägen?
Hmm.. Something is wrong, very wrong.



Make up your mind!

You are so difficult to read.

I can't cope with these mixed messages.

I'm just totally confused..




Och kan bara den här vidriga snön försvinna! Snälla, plusgrader, Tack! NU!

Av Liie - 22 februari 2010 01:15

Ja asså verkligen, måste det vara så jävla svårt allting.
Jag har nästan bara varit arg och irriterad idag.
Mycket pga all den här satans jävla snön! Man blir ju så trött!
Trött på folk som tror att dom kan bete sig hur som helst och komma undan med det, folk som bara hör av sig när dom behöver hjälp.
Det blir inget mer utnyttjande!
"Real friends" in my ass!


Kom inte och smöra arslet av er, för det blir inget!


Tur att jag har min käraste Vessla!   


Varför blir alla små problem så stora bara för att vädret är så jävla fucked up?


Och du, jag vet inte alls vart jag har dig. Antagligen är jag för rädd för att fråga rakt ut också. Tillbaka på ruta ett? Ja, det verkar som det. Det är bara så svårt att tolka signalerna, jag förstår ingenting längre. Eller, jag vet iofs inte om jag förstått något av det här alls.
Får ta mig i kragen och våga prata med dig ordentligt.. hmm..


For once, it feels like it's something worth fighting for, or am I wrong?

 

  


Men som min älskade bästa vän Vesslan brukar säga:
"Don't spend your time fighting what's good"

Helt sant, kära vän, helt sant!



Ta bara bort den obehagliga känslan från mig. Försvinn!

Av Liie - 20 februari 2010 00:39

born march of '89, my birthday's coming
and if I had one wish
yeah, you'd be it

when you're 'round
I lose myself inside your mouth
you've got blue eyes
like no one else

'cause maybe you could
be m-m-mine all the t-t-time    

Av Liie - 18 februari 2010 00:39

Kan du förlora något som aldrig varit ditt?!





Närvarande men ändå frånvarande..

Ovido - Quiz & Flashcards