Alla inlägg under januari 2010

Av Liie - 31 januari 2010 03:45

Fullspäckad dag idag!
Vaknade alldeles för sent, självklart.
Skyndade mig in i duschen och hinner precis komma ur när brorsan ringer för att säga att han är på väg.

Han och systersonen Wille kom och hämtade mig och sen bar det av mot biografen då vi skulle gå och se filmen, Det regnar köttbullar!


Efter typ hundra års väntande i kön kommer vi äntligen fram och ska beställa 3 biljetter "Nej tyvärr, vi har bara två!"    WTF?!  Innan vi åkte fanns det drygt hundra platser kvar, men NEJ, inte när vi kom dit!
Åkte därifrån och hem till en dator för att kolla vart filmen gick någon annanstans.
Vi fick dock ge upp det med eftersom det knappt fanns platser någonstans. (Varför ska alla se den där jäkla filmen för?   )


Eftersom brorsan lovat Wille att han skulle få göra något roligt, så bestämde han sig för att testa med gocart banan istället.
Vi åkte dit, men nej där kunde dom inte åka pga uppbokningar. Vi blev dock tipsade om ett annat ställe så vi åkte dit och killarna fick åka!
Efter det åkte vi och käkade och lämnade sedan Wille hos sin moster, kusiner och syskon. Ingen kunde dock portkoden så vi pulsade i en meter snö för att kunna kasta snöbollar på fönstret, men helt utan reaktion. Till slut fick vi iallafall tag på portkoden och kom in.


Åkte sen för att köra en kompis till hennes andra kompisar och efter det åkte vi och hämtade Calle för att åka hem till Tobbe.
Var väl där ett tag och tittade på Svensson Svensson   

Stack ut ett tag och bytte sedan bil för att åka lååångt och träffa en kompis till Tobbe.


Blev senare hämtad av Vesslan som behövde ventilera lite.

Kom inte hem förrän 02.30   och jag som sagt att jag skulle vara tidig idag ^^,



Nej nu ska man väl försöka sova några timmar iallafall.


Puss och God Natt!


   

Av Liie - 31 januari 2010 03:00


Cause now that we've come this far
we don't want to loose it
if you wanna win my heart
baby just shut your mouth

You can say you love me
that I'm your perfect crush
how it hurts to need someone that much
you can swear you mean it
but that ain't good enough
cause when a man loves a woman it is all
...in his touch

Av Liie - 30 januari 2010 04:16



You have turned me from a bandit to a baby.

What did you slip into my drink? Baby.


  

Av Liie - 29 januari 2010 15:08

  


Det här börjar gå mig rejält på nerverna nu.
Lägg ner ditt fittiga jävla betende för jag har fan fått nog.

Det blir inga fler chanser.
Du har gjort tillräckligt, sagt tillräckligt.
Fortsätter du såhär så kommer du att sluta ensam!

Jag tänker inte vara trevlig längre. Jag tänker inte bry mig.
Som man bäddar, får man ligga.
Jag har inte gjort dig ett jävla skit, du har ingen jävla rätt!


Återigen, din förlust.. Inte min!

Efter ett x antal försök så lägger jag ner. Det var du som lärde mig att folk inte förtjänade fler chanser.

Jag är ledsen, men det är såhär det får bli.
Vill du mig något så kan du börja med att be rejält om ursäkt.
Jag tänker inte ta din jävla skit!


  

Av Liie - 29 januari 2010 02:27

 

 

Hey there sugar baby
saw you twice at the pop show
you taste just like glitter
mixed with rock and roll
I like you a lot lot
think you're really hot hot


Boys boys boys
we like boys in cars
boys boys boys
buy us drinks in bars
boys boys boys
with hairspray and denim
boys boys boys
we love them



  

Av Liie - 29 januari 2010 01:30

Jag hittade den här listan hos Cosmo! För fler listor besök cosmopolitan.se!



  • Nämn något som gjorde dig glad igår:  Mina nära och kära
    Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov
  • Vad gjorde du för 15 min sedan: Dampade på internet
  • Det sista du sa högt: God natt
  • Det senaste någon sa till dig: Sov gott ^^
  • Vad har du druckit idag: Kaffe, kaffe och kaffe
  • Vad var det senaste du åt: Åt? ^^
  • Vad var det senaste du köpte: Kaffe + Cigg
  • Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
  • Vad är det för väder hos dig nu: Typ snöstorm
  • Godaste glassmaken: Nej du
  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet:  Absolut, annars får jag väl gå förbi en gång till ;)
  • Sover du tungt: Inte alls
  • Drömmer du mardrömmar: För mycket!
  • Favoritklädsel: Just nu, mjukisbyxor och stora varma tröjor!
  • Favoritlåt just nu: Lady Gaga – Boys boys boys och Ke$ha – Disgusting
  • Vad ser du om du tittar till höger: En vägg?
  • Vad gör dig glad just nu:  Gulliga sms
  • Vad ska du göra härnäst: Titta på McLeods
  • Höger eller vänsterhänt: Både och, mest höger ^^
  • Humör just nu: Glad?
  • Favoritgodis: Nej usch, läkerol? ^^
  • Kläder just nu: Mjukisbyxor och brorsans gamla tjocktröja :P
  • Sommarplaner:? Njuta av livet och glassa runt i min älskade lilla cabriolet
  • Hur många kuddar sover du med: 6 :D
  • Spelar du något instrument: Gjorde
  • Morgon eller nattmänniska: NATT!
    Vad är viktigast för dig: Ärlighet och tillit
  • Är du kittlig: Ibland?
  • Snarkar du: Hur ska jag veta det när jag sover ^^
  • Stjärntecken: Fisk
  • Äckligaste insekten: Usch, spindlar!
  • Längtar du mest efter just nu: Sommar! Och en egen varm lägenhet, med badkar!
Av Liie - 28 januari 2010 02:11

Den här låten har jag hört massvis med gånger men först idag, när jag såg den här videon så insåg jag vad den handlade om.

Rascal Flatts - What Hurts the Most - Official Video


Det gick raka vägen in i hjärtat!
Bara tanken på att förlora den man älskar får mig att rysa hela vägen in i ryggmärgen.
Man kan till och med känna smärtan och det är svårt att låta bli att fälla några tårar.
Usch, jag ska inte varken lyssna eller titta på sånt här när jag är trött och överkänslig.

Men men, den är värd att se!




Slänger in den här också, delvis för att jag såg filmen senast hos brorsan i måndags.. delvis av andra skäl.



Om en timme ska jag ringa och väcka en trött stackare, lite senare idag ska jag till Vesslan och göra lite slingor. Ska be henne fimpa "luggen" en bit också.

Ta det lugnt, Puss!

Av Liie - 27 januari 2010 19:00

Vad trött jag blir på den här jävla snön.
Folk kan helt plötsligt inte köra bil, jag menar kom igen, hur länge har det inte varit snö på vägarna nu? Men så fort det börjar snöa igen så vet folk inte överhuvudtaget hur dom ska bete sig.

Försökte röka på brorsans balkong också och hur jag än försökte bli av med snön så hamnade det inne i lägenheten.
Nej jag tänker fan inte vara ute förrän i vår igen..

Hmm.. Nu ljög jag nog väldigt mycket. Men men.
Snart ska vi kolla på film så jag får väl lugna ner mig lite.

Jag blir bara så MATT!

Ovido - Quiz & Flashcards