Alla inlägg under december 2009

Av Liie - 30 december 2009 18:09

Tid var ordet...
Tid är precis vad jag behöver.
Det låter som en klyscha men det är så det är.


Saker och ting behöver lösas, redas ut.
Jag behöver komma tillbaka till mig själv..



Väntar ni på mig?






-It’s just the way
The game is played
It’s best if you just
Wait your turn-

Av Liie - 30 december 2009 03:02

närmar sig med stormsteg.
Tänk vad mycket som har hänt på ett år.
Jag har förändrat mitt liv totalt på väldigt kort tid.
Mycket svackor men jag har ändå tagit mig hela vägen hit. Och det måste jag erkänna att jag är otroligt stolt över mig själv för.
Sen vill jag tacka för allt stöd jag fått från alla håll såhär efteråt.

Jag vill tacka Vesslan för ditt otroliga stöd genom hela den här perioden, att jag fått gråta ut mot din axel så många gånger och att du alltid varit realistisk och fått mig på fötter igen.

Jag vill tacka min bror för att han har kommit tillbaka och finns där för mig igen. Du ger mig en stor trygghet och lyckas alltid göra mig glad på något sätt. Jag vet att du bryr dig, och jag är ledsen att jag inte alltid uppskattar omtanken som jag borde göra. Är väl fortfarande orolig att du ska försvinna igen.


Jag vill tacka Stickan för att jag fått slita dig från allt möjligt du gjort pga att jag varit ett vrak så många gånger. Senaste tiden har vi oftast haft samma typer av problem så vi kunnat hjälpa varandra åt rätt håll. Humörsvägningar hit och dit och väldigt mycket flum så blir saker och ting oftast rätt bra igen.



Det är så många jag vill tacka..
Alla mina underbara vänner som gång på gång fått lyssna på mina problem, som fått stå ut med mitt inte alltid lika trevliga humör..
Jag vet att många av er fått stå ut med väldigt mycket skit som jag slängt ur mig helt i onödan.
Jag är ledsen för det.


Usch nu blev det ett sånt där långt sentimentalt inlägg som folk ändå inte orkar läsa.

Av Liie - 29 december 2009 23:45

Det var as skönt att sola men brände mig dock som vanligt ;)
Sen bar det av till Vesslan..
Frisyren blev toppen som alltid när min älskade vän fixar, dessvärre skedde en olycka och Vesslan klippte nästan av sig hela fingret men lyckades trots skadan klippa klart. En eloge till dig för det! Vi lyckades iallafall tejpa ihop fingret och åkte till shell för att köpa lite kaffe.

Imorgon blir det slingning om fingret mår bättre :)





Fortfarande för mycket tankar och en stor röra i hjärnan. Har lite svårt att veta vad jag egentligen vill med saker och ting..


"I better let you know
That I’m hard
Oh yes I’m so hard"






Vesslan min älskade vän - Lx2 -

Te Amo.

Don't it mean I love you?
I Think it means I love you.
I love you!


Lx2





Av Liie - 29 december 2009 14:38

Javisst hörrni, jag ska upp till solariet såklart :D
Man kan ju iallafall låtsas att man inte är i äckliga slaskiga Sverige.
Hanna ska till Liiiidingööö och jag ska bege mig ner till Vesslan för att klippa mig och slinga håret och sådär :)

Ska försöka leta upp Heartbreak Hotel filmen också :) Najs!

Hörs sen.. Puss

Av Liie - 29 december 2009 04:08


För mycket tankar, bara en big fucking mess i mitt huvud!
Jag vet inte riktigt vad jag ska tro.
Vem litar man på?

Jag vill inte stå här igen..
Jag vågar inte ens luta mig mot väggen jag byggt upp, den kan faktiskt rasa.
Vågar jag riskera någonting? En sten får ju inte falla, då kanske hela mitt liv rasar samman?

Vet du vem som är falsk eller sann?
Och du vet vem som stod kvar när dom andra försvann?
Men det finns vissa som går, som går över lik för att nå ..
Sina mål, jag vet, att vägen kan vara ganska svår, men kom ihåg ..

Håll ögonen öppna var du än går, du vet aldrig var dina vänner står.
Sanning eller lögn, man ger va man får..






So just pull the trigger..

Av Liie - 29 december 2009 03:14

Galen dag!
Shoppade med Vesslan i timmaaar!
Men det var fan nice, vi hade en mycket trevlig dag måste jag säga, trots galna bilister som inte tror att dom ska få någon jävla parkering ^^
Blev en hel del grejer köpta, Vesslan gick loss ordentligt :D
Jag gjorde en hel del impulsköp men det känns fortfarande bra såhär timmar senare så det är okej :)


Träffande Hänny ett tag också, flummade loss ordentligt och terroriserade en del folk :P
Men det är nice, för dagen har fan varit bra!

Framstjärtar och bakstjärtar säger jag bara..

En hel del humörsvängningar, men summan av det hela så var det ändå Naaajs ;)

och jag säger bara en sak...

Harry har hittat en hare. Haren heter faktiskt Herman!
-Hej, jag heter Herman och är hare. Jag har hel långa öron och hoppar mig fram, hoppar mig fram.

Hundar kan jag inte med! Dom är så hetsiga och hemska i humöret.

När jag ser en hund får jag bråttom. När jag får bråttom hoppar jag två steg i taget, två steg i taget, två steg i taget HEJ!




^^

Jag är FÖR trött så god natt vänner små..

Av Liie - 27 december 2009 18:16

Färsk uppdatering på film fick jag iallafall idag.
Min bror Kim och kompisen Calle åker minsann gocart i snön.
Helt sinnesjukt om ni frågar mig men inga konstigheter enligt dessa herrar.
Det är ju inte ovanligt att dom hittar på massa sjuka saker.
Åka motorhuv efter bilar osv...


Här får ni iallafall se filmen när dom sladdar runt och leker i snön med den uppenbarligen nyinköpta leksaken.






Femåringar enligt mig ^^
Jävligt roligt om ni frågar dom ;)


Vi får även se skymten av enligt min åsikt, finaste, goaste och trevligaste Schäfertiken i Sverige, lilla Daisy <3

Av Liie - 27 december 2009 03:51

Jag ber om ursäkt kära vänner för ett redigt dåligt humör.
Idag har jag bara helt enkelt inte klarat av alla fulla och tjatande människor.
Ibland blir det bara för mycket.
Jag ska försöka sova några timmar så kanske jag är trevligare imorgon.

Det är illa när till och med syster säger "När sov du sist?" ^^
Dags att sova mer än 10 timmar på en vecka kanske?
Blir snart gummiklubban i huvudet!

Vad som helst. Bara jag får sovaaaa....



Natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards