Alla inlägg under september 2009

Av Liie - 30 september 2009 23:30

Det här är fan inte okej, jag fryser nå hysteriskt mycket. Skakar som ett jävla asplöv!

Jag fryser seriöst så mycket att det värker i hela kroppen!!

Ändå har jag elementet på max, mängder av tröjor, filtar och täcken.

Jag vägrar bli mer sjuk!

Jag drar inte på mig något mer. Det räcker med allt skit som redan är!

Fruktansvärt ont i ryggen också efter att ha burit runt på alla ungar på jobbet idag.


Jag vet att jag inte borde, men jag vill, ändå går det inte så bra som jag vill.

Samtidigt så måste jag fatta att jag inte får ta ut mig för mycket, för då blir det värre igen och jag kommer att behöva börja om med allt.


Måste tänka mer på mig själv än på andra. För jag mår verkligen så förbannat dåligt. Men jag vill så mycket, men orkar så lite.




Nej nog om allt, snart är det en ny månad som jag måste kämpa mig igenom, trots höst depressioner och skit.

Nu orkar jag inte mer, fryser alldeles för mycket och är läskigt trött trots att jag somnat säkert 20 gånger sen jag kom hem från jobbet.


God natt

Av Liie - 30 september 2009 01:47

Vesslan, Jag älskar dig!

Och du om någon vet att jag inte använder det ordet ofta!

Finns nog egentligen ingen som känner mig så djupt som du.

Allt som vi gått igenom tillsammans.

Jag finner inte ens ord som beskriver vad jag känner för dig.

Du är och kommer alltid att vara min enda och riktiga själsfrände!


Jag vet att vi sagt det typ miljoner gånger men det tåls att sägas igen.

INGENTING ska någonsin få skilja oss åt!!!

Lx2 - Tills döden skiljer oss åt


Vad som än händer i livet så kommer jag alltid finnas för dig.

Är jag inte tillräckligt nära så är jag iallafall bara ett samtal bort!


  








Bild från September 2004

_______

 

Anytime you feel like you just can't go on

just hold on to my love

and you'll never be alone

Hold on

we can make it through the fire

and my love

I'm forever by your side

and you know

if you should ever call my name

I'll be right there

you'll never be alone

Av Liie - 30 september 2009 01:43

Ja, ni har rätt! Ni har alltid rätt!
Det här ska inte få sänka mig.
Han ska inte få vinna!
Jag är starkare, än honom.
Jag låter mig inte trampas på mer.
Det är inte okej!

Jag måste sluta vara rädd, det är då han vinner!
Jag måste verkligen ta mig i kragen och ta mig ur det här.

Men jag klarar mig inte utan er vid min sida!
Behöver er, Allihop!
Allt stöd jag kan få.

Tack för att ni inte har lämnat mig!

I love you guys! Kyss

Av Liie - 28 september 2009 23:45


Jag ber om ursäkt att jag har glömt!

Grattis "Pappa" Fredde

Hoppas du och "mamma" Linda blev glada för presenterna som jag valt alldeles sjääälv Tungan ute




Av Liie - 28 september 2009 00:42

Snälla, gör bara allting bra så att jag kan leva ett normalt liv.
Jag orkar inte ha det såhär.
Bort med smärtan, bort med ångesten, bort med rädslan!
BORT FRÅN MIG!

Av Liie - 27 september 2009 14:45


Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag för det är Mammas födelsedag. Hurra! Hurra! Hurra!

Grattis mamma <3

Av Liie - 27 september 2009 14:03


Vet varken in eller ut..

Hjärtat skriker kroppen skriker.

Vad vill du att jag ska säga? Vad vill du att jag ska göra?

Jag fattar fan ingenting.


Would you catch me if I fall?

Av Liie - 26 september 2009 02:59

 

 

När hon puttar dig eller slår dig .... Ta tag i henne och släpp henne inte!

När hon stirrar på dina läppar .... Kyss henne

När hon börjar svära åt dig .... Kyss henne och säg att du älskar henne!

När hon är tyst .... Fråga vad som står på!

När hon ignorerar dig .... Ge henne din uppmärksamhet!

När hon drar sig ifrån dig .... Dra henne tillbaka!

När hon ser ut som värst .... Säg att hon är vacker!

När du ser att hon börjar gråta .... Håll om henne och säg ingenting!

När du ser henne gå .... Smyg upp bakifrån och krama om henne!

När hon är rädd .... Skydda henne

När hon lutar sitt huvud mot din axel .... Lyft upp hennes huvud och kyss henne

När hon tar ditt favoritplagg .... Låt henne ha kvar det och sova med det en natt

När hon retar dig .... Reta henne tillbaka och få henne att skratta!

När hon inte hör av sig på ett tag .... Försäkra dig om att allt är okej!

När hon tvivlar på dig .... Försvara dig med sanningen!

När hon säger att hon tycker om dig .... Så gör hon det mer än vad du skulle kunna förstå

När hon tar tag i din hand .... Ta tag i hennes och lek med hennes fingrar!

 

När hon berättar en hemlighet .... Håll den hemlig

När hon tittar dig i ögonen .... Titta tillbaka och vänd inte bort blicken förrän hon gör det

När hon saknar dig .... Är hon sårad på insidan

När du krossar hennes hjärta .... Försvinner aldrig smärtan

När hon säger att det är över .... Vill hon fortfarande att du ska vara hennes

När hon laddar upp den här texten .... Vill hon att du ska läsa den

Ovido - Quiz & Flashcards