Alla inlägg under juli 2010

Av Liie - 31 juli 2010 02:38

K - som i Kaos, Knas och Katastrof..

Av Liie - 30 juli 2010 03:32

"Är det nånting jag lärt mig i livet är det att aldrig ta nånting för givet
Låt oss skåla för det för man får det man ger
Inget mera med det allt är skrivet
Gårdagen är redan förbi. Morgondagen är för långt bort i tid
Tar vara på tiden jag fått, det är så jag vill leva mitt liv"

Av Liie - 28 juli 2010 15:47

Jag har det mitt framför ögonen, varför gör jag inget åt saken?
Vad är det som hindrar mig?



Så mycket fucking assholes som finns här ute.
Vad i helvete håller jag på med?

Skev brud.

Av Liie - 27 juli 2010 17:30

Har inte haft det så bra på väldigt väldigt väldigt länge!

Vi har gått runt halva göteborg, självklart varit på liseberg, träffat gamla vänner till Vesslan, turbo shoppat, glassat på avenyn, druckit kaffe och tittat på kanalen, spelat stress på gatan, träffat på huliganer och mycket mycket mer.

Den här helgen vart verkligen toppen och framför allt så insåg jag väldigt mycket saker..


"Du är både ful och dum, dryg och jävligt självupptagen!"


...sen var det så otroligt skönt att kunna röra sig helt fritt i en stad utan en enda tanke på att träffa på fel folk!!


Vesslan tvingade upp mig i både höjdskräcken och uppskjutet, lite panik för stunden men det finns nog värre saker här i världen än det ^^


Ja jag, jag skulle kunna mala på i oändlighet om hur nice vi hade det där, men det tänker jag inte göra så jag föreslår att om du inte varit i Göteborg, Åk dit !
En underbar, vacker stad med trevliga och härliga människor! En stad i Sverige som jag rekomenderar starkt!



    

Av Liie - 24 juli 2010 09:30

... bär det av! Roadtrip, Vesslan, Göteborg!

Nu ska jag försöka reda ut så mycket som möjligt med mig själv och mitt liv, och när jag kommer hem, då blir det andra bullar ^^


Jag vill avsluta detta kapitel och det tänker jag göra.

Nu fan ska det bli ordning på grejerna!


Tack och hej så länge!
Puss

Av Liie - 23 juli 2010 17:37

Ju mer jag tänker på det, desto mer inser jag att jag Aldrig någonsin kommer att låta någon behandla mig så igen.

Imorgon åker vi, och det känns tryggt att veta att jag är väldigt långt bort ifrån dig.
För första gången på väldigt länge kan jag äntligen känna mig trygg till 200%.

Nu ska vi få må bra, även om det bara är för en stund..



Jag vill känna att jag lever
All den tid jag har
Ska jag leva som jag vill
Jag vill känna att jag lever
Veta att jag räcker till

Jag har aldrig glömt vem jag var
Jag har bara låtit det sova
Kanske hade jag inget val
Bara viljan att finnas kvar

Jag vill leva lycklig för att jag är jag
Kunna vara stark och fri
Se hur natten går mot dag
Jag är här och mitt liv är bara mitt
Och den himmel jag trodde fanns
Ska jag hitta där nånstans

Jag vill känna att jag levt mitt liv.

 


Det är nu livet börjar...
Ingen ska någonsin få ta min frihet ifrån mig igen.. Ingen!


Av Liie - 22 juli 2010 14:11

Orken är slut...

Motivationen till att hjälpa och ställa upp för alla har tagit slut.

Problemen äter mig på nätterna, och inte mina egna problem utan alla andras..

Jag börjar nog sätta fingret på den där tickande bomben.

Något måste göras, och det är snarast!

Det är stopp nu. Slut på bränsle!

Av Liie - 22 juli 2010 02:08

Citerar Lollo från gårdagen: Sir John Falstaff klättra inte på ollonet!! ("Farfars" katt).

Ingen kan ens förstå hur sjukt roligt det var när Lollo sa detta! Det är ingenting som någon ens skulle kunna föreställa sig att hon skulle säga, någonsin!


Nu till något helt annat!

Ibland känner jag mig som en riktig tickande bomb. Vet inte vad det beror på men på senaste tiden så har jag exploderat för minsta lilla, och är jag inte skogstokig så gråter jag helt hysteriskt. Detta skeva humör pendlar något otroligt.
Från att vara jätteglad och skratta i mängder till att bränna av totalt!
Sömnbristen som säger ifrån? Ja, vad vet jag? Jobbigt är det iallafall.


Dagens hurring går till alla dessa män som går omkring i fruktansvärda flipflop i shoppingcenter. Ursäkta men jag tycker att det är   V I D R I G T!


Dagens goda gärning; Hjälpte en stackars förvirrad dam att återfinna sin "borttappade" bil i skärholmens garage! Ibland är det helt enkelt inte lätt att ha huvudet på skaft!


Ovido - Quiz & Flashcards