Alla inlägg under april 2010

Av Liie - 30 april 2010 02:55

Tänk att vissa människor bara helt enkelt inte kan leva sitt eget jävla liv.
Hur orkar man lägga sig i andras så mycket? Hur orkar man lägga ner så mycket energi på att ständigt bara förstöra och skapa intriger mellan andra?

Nej, du är bara pinsam och patetisk.
Sopa framför din egen dörr!
Sköt dig själv och skit i andra. Du har väl ett eget liv, eller?


Nej du har tröttat ut mig ordentligt nu.


You are disgusting.

 

 


Välkommen till Sthlm. Det du inte vet om dig själv, det vet alla andra!

Av Liie - 28 april 2010 03:13

 

 

"Erfarenhet är inte vad som händer dig, det är vad du gör med det som händer dig."

 


Av Liie - 28 april 2010 02:55

Idag har det varit alldeles för mycket kaos men som sagt så ordnar det sig nog.

Tänkte bara slänga in en bild på nya naglarna då önskemål på bild har kommit, samtidigt vill jag tacka min kära vän Vesslan som har gjort dom.


     



"Man vet inte hur stark man är förrän man måste vara det"


Det är mycket som skär i hjärtat just nu. Försöker att inte lyssna, att inte ta åt mig men det är svårare än man tror.
Är bara så trött på att du aldrig är nöjd med någonting.
Trött på att allt du gör är att gnälla och bråka.
Det är bara så tråkigt att det ska behöva vara såhär och att vi inte ens kan vistas i samma rum i mer än 2 min utan att det ska bli ett jävla liv.
Det går bara inte att prata med dig alls.
Jag ger fan upp!
Om jag är värdelös så är du bara helt jävla hopplös.

Pass.

Av Liie - 26 april 2010 15:10

Ren och äkta kärlek, är det något som finnns på riktigt eller är det bara sånt som man ser på film?

Äkta känslor, äkta lycka, äkta vänner?
Ärliga människor?


Ibland undrar jag verkligen om sånt finns.






I don't understand this at all. But I feel something unusual when I look at you.

Av Liie - 26 april 2010 02:23

Som min käraste vän Vesslan brukar säga: Någon där ute älskar dig - Kanske inte den du hoppats på men det är ju alltid nåt!

 

 

Det är nästan så illa att man tappar hoppet helt   

Av Liie - 26 april 2010 02:20

Vad är det egentligen man ska gå efter?
Hjärtat, hjärnan eller magkänslan?

Av Liie - 25 april 2010 03:12

Ju mer jag tänker på det så inser jag att dessa människor är ett eget folkslag, eller egentligen är dom inte ens värda att bli kallade "folk".
Dessa obehagliga människor kan ju faktiskt inte bete sig överhuvudtaget.

Man undrar ju vart det gick snett?

Varför blir dom bara fler och dyker upp i allt yngre åldrar?
Hur kan man ens vilja uppträda på ett sånt sätt?

Förstår inte att dom inte skäms?


Nej obehagliga, fruktansvärda "människor".
Usch!


Ja, jag pratar om dom ökända... Fjortisarna!
Det är ju trots allt ett under att dom inte drunknar i sin egen brunkräm eller parfym.


Nej, dessa stackars varelser borde få en riktig lektion i vett och etikett!

Det är ju faktiskt synd om dom.      



Av Liie - 24 april 2010 02:11


2 mån gamla gepardungar från Borås djurpark.
Är dom inte bara helt gudomligt söta?
Jag skulle iallafall inte säga nej till att ha en sån där sötnos att gosa med... inte i den där storleken iallafall   






Bilder lånade från aftonbladet.se

Ovido - Quiz & Flashcards