Alla inlägg under juni 2010

Av Liie - 27 juni 2010 01:26

Trots att jag känt mig som ett äkta roadkill idag så fick min älskade Vesslan ut mig på äventyr och det är jag riktigt glad för.

Vädret var toppen och vi drack kaffe och slappade i solen vid vattnet, sen stack vi vidare, parkerade bilen och tog en lång mysig promenad i det underbara vädret.
Vi har diskuterat det mesta som går att diskutrera.
Men inte kom vi fram till något vettigt ändå.
Nej för ni är nog fan inte riktigt på riktigt. Ni är fan ett stort jävla tråkigt SKÄMT!


Men whatever..


Dagen var underbar och jag hoppas bara på att få bli frisk snart så att jag kan njuta av den fantastiska sommaren lite mer.

Och igår hade vi en jätte nice midsommarafton med grillat, rosé bah, rosa pantern och annat smått och gott!

Tack älskade vän, du är bäst! Jag uppskattar dig med hela mitt hjärta!

Av Liie - 24 juni 2010 03:29

Jag kommer nog aldrig att komma ifrån dig helt.
Allt jag ber om är bara att få slippa se dig, slippa höra folk prata om dig.

Du är den enda människan på jorden som gör mig skräckslagen.

Varje gång jag ser dig, dina vänner, eller bilar som liknar dina så fryser mitt blod till is.
Jag orkar inte gå runt och vara rädd för dig.
JAG VILL BARA ATT DU FÖRSVINNER UR MITT LIV!
Du har redan gjort extrema skador i mitt självförtroende.
Skador och sår som aldrig kommer att läka.
Den extrema ångest jag får varje gång jag ser dig kommer nog aldrig att försvinna.


Min största önskan här i livet är bara att få bli hel igen efter all skada du gjort!
Snälla, låt mig bara få slippa det här.. Jag vill inte leva i den här ständiga rädslan!

<3

Av Liie - 24 juni 2010 03:17

Äkta vänner, finns det något bättre?
Jag är så tacksam över att ni finns, stöttar och förstår..

Erat stöd hjälper mig att bli starkare!


Av Liie - 22 juni 2010 02:45

Det här är sista gången jag tar upp det här, pga. extremt korkade, IQbrefriade människor som gång på gång inte förstår vad jag säger!


JAG ÄR INGEN JÄVLA TAXI!!

 

Dessa samtal eller sms skall INTE komma till mig!
Ring då en jävla taxi för i helvete.
Har du inte planerat din dag/kväll så att du kommer från punkt A till punkt B, SYND FÖR DIG(!!!) Det rör inte mig överhuvudtaget.

Jag skiter i om du är aprak och inte hittar hem, eller om du har supit bort dina pengar, missat bussen eller vad fan ditt jävla problem är.
Jag har helt enkelt fått nog av er.
Ett NEJ är ett NEJ!


Jag har varit alldeles för snäll mot 90% av er som detta gäller, men nu räcker det!
Jag är så Vidrigt trött på att telefonen ringer halv fyra på morgonen när ni ska ha skjuts!
Har jag sagt nej en gång så skiter jag fullständigt i hur många gånger du ringer!


"Men du får pengar" FINE, 500 spänn per framkörning sen skiter jag i om du bara ska 50 meter..


-RING EN TAXI! "Nä, jag har inte råd" Nej då har du fan inte råd att åka med mig heller.


Ni är så äckligt genomskinliga allihop.
Jag har bara en sak kvar att säga..

Patetiska respektlösa utnyttjande snyltare!

 

 

Tack för mig

Av Liie - 15 juni 2010 04:11

You are a real fucking bastard!


- and no prolem to replace.

Av Liie - 14 juni 2010 03:28

Slut på ursäkter?

Köper inte sånt längre.


Respektlösa, elaka och oärliga människor får inte plats i mitt liv.

Believe me when I'll show you the way to hell.   







Not better than that? Too bad for you.

I deserve better than this!








"Fuck off and die, du är för ful för mig och din morsa går för en hundring"








.

Av Liie - 12 juni 2010 03:56

Jag skulle gärna leva utan den där blicken som får mig ur balans..

Ovido - Quiz & Flashcards