Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Liie - 15 oktober 2010 06:33

Asså jag klarar inte av det här mer. Kan jag bara få sova någon jävla gång!!
Om någon har något tips på vad man kan göra mot sjuka sömnproblem, snälla kontakta mig!!

Av Liie - 15 oktober 2010 02:52

Ja dom där sömnproblemen blir bara värre och värre.
Igår natt försökte jag träna mig trött, gav väl upp runt 6 tiden i morse och väntade bara ut det.
Idag testar jag något helt annat, sitter nämligen och tittar på klipp från youtube med världens mest fantastiska häst. Inte vilken häst som helst utan den gudomligt vackra svarta hingsten Moorlands Totilas.
Kan inte ens slita blicken från den helt otroliga hingsten.

Jag måste bara lägga upp ett av klippen.
Har inte ens ord, för det finns inte ens ett ord som kan beskriva honom.
Kan inte göra annat än hålla med och citera ridsport "De senaste två åren har vi levt i en dröm och njutit av varje ögonblick med Edward och Totilas."




 Edward Gal och Moorlands Totilas!



Jag säger bara titta och njut!
Jag är stum!

Ovido - Quiz & Flashcards