Alla inlägg den 6 april 2010

Av Liie - 6 april 2010 02:54

Jag och Vesslan råkar ALLTID ut för det mest skevaste sakerna någonsin när vi är tillsammans. Och observera att det här Aldrig skulle hända om vi inte var tillsammans.

Vi står och röker som vanligt på en parkering vid bilen då det dyker upp en bil med två killar som stannar till en bit ifrån.. och vad gör dom? Jo dom tar upp en kamera, fotar oss och sen bränner dom iväg i 180 från platsen?

Vad fan höll ni på med egentligen?!
Passa er, förr eller senare får vi tag i er!
Och då blir det inte nådigt!

Se upp med vilka ni åker runt och tar kort på!



Watch out guys !! We will find you, sooner or later !  


 

Av Liie - 6 april 2010 02:38

Tro det eller ej, men jag har gått och blivit Kär!
Riktigt jävla kär!!
Ja asså inte i en kille om det var det ni trodde x)


Titta bara på dom...
Fan Vesslan! Var vi tvugna att gå in och titta i alla skoaffärer?!
Jag har fan inte råd med sånt här!


     


Om du var min bara min... ^^


Vi vet hur det slutade sist?! ;)
Fattigt, jävligt fattigt ^^

Ovido - Quiz & Flashcards