Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Liie - 13 mars 2011 14:37

Det värmer så otroligt i hjärtat när jag tänker på hur fantastiska människor jag har runt omkring mig! Hela dagen har det forsat in sms, mms, meddelanden och samtal från folk som vill gratulera.

Jag blir helt rörd!



"Familjen" - Ni betyder ALLT!

Av Liie - 13 mars 2011 13:43

Hade en fantastisk dag igår och blev väckt idag av min knäppa kusin som ringde för att sjunga. Första gången han faktiskt kom ihåg min födelsedag, helt otroligt ^^


Jag vet att jag har varit värdelös på att uppdatera men det har varit så sjukt mycket senaste tiden.
Jobb, sjukhus, dödsfall och diverse andra saker.

Men jag fortsätter att hoppas på ett bättre år och längtar galet mycket efter sommaren!

Delar med mig av en låt som jag egentligen inte tycker om, men som har en text som betydde väldigt mycket för mig.



Det skär i mitt hjärta samtidigt som jag är så fruktansvärt tacksam för att jag tog mig ifrån allt och att jag står där jag står idag!

Ovido - Quiz & Flashcards