Alla inlägg under juli 2009

Av Liie - 19 juli 2009 14:50

Dagen börjar med att jag får veta att farmor ringt och bett någon komma upp till lägenheten för att hjälpa henne. Farfar har legat på golvet i timmar och blöder ifrån huvudet.
Jag vet för tillfället ingenting mer än att han är sönderslagen och har blodsutgjutningar i armen och att han äter blodförtunnande mediciner vilket tydligen gör tillståndet svårare att bedömma?
Han ska sys och in på skallröntgen?
Just nu sitter jag bara här och väntar, både mamma och pappa är på akuten och jag har inte hört någonting på flera timmar..

Snälla, inte en till! Inte nu! SNÄLLA JAG BER!

Av Liie - 19 juli 2009 14:18

I'm so sick and tired of you and your stupid games.
Why the hell are you doing this to me when you know how I feel for you?
Stop messing with my brain, I can't take this anymore!
I really hate this shit.
Go and play with someone else

Av Liie - 18 juli 2009 20:07

Nej nu är det slut på det här.. Filmkväll i lägenheten? Yes box, om jag bara orkar ta mig dit ;)
Heartbreak hotel och You got served kanske?

Tycker bara att alla ska komma hem nu..

Av Liie - 18 juli 2009 19:46

And my eyes, see it all so clear
It was long ago and far away, but it never disappears
I try to put it in the past, hold on to myself
And don't look back

I don't wanna dream about, all the things that never were
And maybe I can live without, when I'm out from under
I don't wanna feel the pain, what good would it do me now?
I'll get it all figured out, when I'm out from under

So let me go, just let me fly away
Let me feel the space between us, growin' deeper
And much darker everyday

Watch me now, and I'll be someone new
My heart will be unbroken, it will open up
For everyone but you
Even when I cross the line, it's like a lie I've told a thousand times.

..

Av Liie - 18 juli 2009 11:23

Vad fan det än är som stör er när det gäller mig. Ta det med mig direkt då!
Jag är så äckligt less på allt jävla bullshit!!


Och folk kan bara sluta läsa den här jävla bloggen om det är något som inte passar..
Jag har sagt det förut och jag säger det igen! Det här är BARA för min egen skull. Det får mig att må bättre just nu. Läs någon annans blogg istället.

Av Liie - 18 juli 2009 11:09

Jag är så jävla trött på allt snack..
Jag är fortfarande för långt ner i skiten för att våga lita på folk.
Ingen koll på vilka som är äkta. Ingen större koll på någonting.
Måste ta tag i mig själv och förbättra allt.
Det funkar inte såhär..

Men jag börjar tröttna rejält på att jag hamnar mitt i alla problem hela tiden.
Varför ska jag hamna mitt i jämt?

Har ni problem kan ni väl ta det med varandra istället..och har ni problem med mig så säg det till mig då!

Snälla bara väx upp!
Jag tar inte hand om skiten längre.
Jag orkar inte!!

Av Liie - 17 juli 2009 19:50

Ryck upp dig! Allt blir bra!
Men jag behöver fortfarande mina hästar !
Behöver känna friheten och känslan av villkorslös kärlek!
Hur fan blev det såhär..?

Av Liie - 16 juli 2009 01:24

I know that I’ve got issues
But you’re pretty messed up too


Being with you is so dysfunctional
I really shouldn’t miss you, but I can’t let go


Ovido - Quiz & Flashcards