Alla inlägg under juli 2009

<3

Av Liie - 14 juli 2009 02:31

Tack för att du har kommit tillbaka..
Tack för att livet fört mig tillbaka till dig!

Du hjälper mig att orka, du hjälper mig att stå på egna ben, du hjälper mig att må bra!
Tack för att du finns!

Av Liie - 12 juli 2009 02:32

"But I realize big brown eyes can hypnotize"

Av Liie - 10 juli 2009 17:42

Äntligen är syster hemma igen! Har saknat dig!
Gick upp åt helvete för sent idag men så blir det när vissa ringer och stör tidigt på morgonen!! *grrr*

Har varit på en långpromenad med ena hunden i solen, mysigt :D Fast det blåser som fan!

Om några timmar ska vi på bio och se snuten i varuhuset, hoppas att den är så rolig som det sägs ;)
Senare ikväll får vi se vad som händer.

Imorgon bär det av till Norrtälje!
Surprise for my dear sister *schh* ;D
Hoppas på fint väder så mina planer går som de ska !

Ha en underbar fredag!
PUSS

Av Liie - 9 juli 2009 14:17



Håll dina vänner nära, men dina fiender närmare..



~

Av Liie - 9 juli 2009 10:21

Eva Eastwood - Johnny min vän!


Alla flickor älskar dig 
det rår du inte för
jag borde kanske akta mig
det är det jag hör
jag svor jag skulle aldrig någonsin falla för din charm
ändå går vi här ikväll, arm i arm

Men du vill inte binda dig
du har väl dina skäl
och att du inte älskar mig
vet jag nog så väl
jag svor jag skulle spela tuff och vara lite kall
sen så fick du kyssa mig i alla fall

Johnny min vän
säg vad ska det bli
jag älskar dig men undrar om 
det någonsin kan bli vi
Johnny min vän
säg hur skall det gå
jag ser ju ingen framtid uti dina ögon blå

Det här är någonting stort för mig
Johnny min vän
men av alla dem som gillar dig
så är jag bara en
jag svor jag skulle spela tuff och vara på min vakt
sen sa jag precis allt som dom andra sagt

Johnny min vän
säg vad ska det bli
jag älskar dig men undrar om 
det någonsin kan bli vi
Johnny min vän
säg hur skall det gå
jag ser ju ingen framtid uti dina ögon blå

Av Liie - 8 juli 2009 02:05

Det är nu som livet är mitt
Jag har fått en stund här på jorden
Och min längtan har fört mig hit
Det jag saknat och det jag fått

Det är ändå vägen jag valt
Min förtröstan långt bortom orden
Som har visat en liten bit
Av den himmel jag aldrig nått

Jag vill känna att jag lever
All den tid jag har
Ska jag leva som jag vill
Jag vill känna att jag lever
Veta att jag räcker till

Jag har aldrig glömt vem jag var
Jag har bara låtit det sova
Kanske hade jag inget val
Bara viljan att finnas kvar

Jag vill leva lycklig för att jag är jag
Kunna vara stark och fri
Se hur natten går mot dag
Jag är här och mitt liv är bara mitt
Och den himmel jag trodde fanns
Ska jag hitta där nånstans

Jag vill känna att jag levt mitt liv

Av Liie - 5 juli 2009 02:25

Började med en rätt seg dag eftersom jag vaknade vid typ två i panik för att jag sovit bort hela dagen. Insåg sen att ingen annan heller var vaken efter helgens bravader.
Kom hem runt halv fem i morse från Västerås.

Tog det mest lugnt, var ute med hunden och slappade i solen ett tag.
Sen ringde dom och frågade om jag skulle med ut till Värmdö och bara ta det lugnt.
Sofie och Crille fiskade lite men det gick väl sådär.. Sofie fick bara sjögräs medans Crille faktiskt fick en grek på kroken! ;)

Sen åkte vi till någon jävla grusgrop som någon har fyllt med vatten. (ser typ ut som en liten insjö med skit skum färg på vattnet)
Vi åkte dit endast för att vi visste att folk hade badat där och blivit attackerade av blodiglar *USCH*
Vi såg hur många som helst, dom simmade i det där blågröna vattnet i stora stim. SKIT ÄCKLIGT!

Fyfan för blodiglar säger jag bara..

Av Liie - 3 juli 2009 13:23

Det kom väldigt spontant.
Sofie skickade ett sms runt 19 tiden "Vi åker till västerås nu, ska du med?"
Självklart!
Men det blir väl aldrig som man tänkt sig va?

Power meet, Västerås - Det är där allt händer!

Bilen var inte så samarbetsvillig som vi hade tänkt oss, och efter några timmar började det ösregna, åska och blixtra..

Vi satt under en bro för att komma undan regnet. Rätt mysigt ändå faktiskt, tack vare underbara vänner!

Efter några timmar kom iallafall bärgaren ifrån sthlm och hämtade oss.

Hemma igen runt fyra, halv fem? Trötta och dyngsura.. Men det är okej :D

"Vi hade iallafall inte tur med vädret" - Men det kan ju alltid bli sämre?

Bättre lycka nästa gång eller hur?

Ovido - Quiz & Flashcards