Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Liie - 11 juni 2010 01:38

Hur kommer det sig att dom allra värsta mardrömmarna alltid dyker upp när man är sjuk?
När man verkligen inte orkar ta hand om någonting.

Dom senaste veckorna har mycket förflutet dykt upp igen.
Saker som jag trodde jag hade lyckats förtränga.
Men ju mer jag tänker på det, desto mer inser jag att det inte är någon som helst idé att förtränga sånt här.

Ju mer jag får ut det, desto lättare blir det för mig att bearbeta det.


Livet är ingen dans på rosor, tro mig det är jag fullt medveten om.
Men jag är inte bitter för det. Jag försöker leva mitt liv mer och bättre än aldrig förr!
Jag tänker göra något bra av mitt liv, och det ska ingen sätta stopp för.


Jag kommer att ta med mig mina erfarenheter och upplevelser på vägen.

Jag hjälper mer än gärna andra människor med sina problem, jag kan inte lösa problemet åt dom men jag stöttar mer än gärna, däremot kan jag inte hjälpa någon som inte vill ha min hjälp.

Tyvärr så måste man ta sig igenom vissa jobbiga saker ensam i livet.
"Det som inte dödar dig, gör dig starkare!"
Tro mig, jag har blivit extremt mycket starkare person på bara kort tid!


Det är aldrig försent att göra något åt det, men jag skulle rekomendera varenda människa att ta itu med ett problem så fort det blir ett problem och inte vänta ut det.
För problem löser sig inte av sig självt!
Det kan vara svårt och riktigt jobbigt, men drar du i rätt tråd direkt, så löser allting sig väldigt fort..


Men du måste våga chansa..


Livet är ett spel, så lär dig spela spelet rätt!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards