Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Liie - 10 juni 2010 21:32

Jag funderar på om du verkligen är riktigt frisk..

Av Liie - 10 juni 2010 00:29

Som min kloka vän precis sa... "Det är nog den modellen"
Helt jävla sant!!


_______________________________________________________________


Men nu till något helt annat!
Jag framföra ett stort GRATTIS till studenten, min älskade lilla kusin! Jag är stolt över dig trots att jag inte alltid har full koll.
Men du vet ju hur jag är, tankspridd och förvirrad! Men FYFAN vad du är BRA!!


Jag vet att vi kom ifrån varandra rätt ordentligt ett tag pga vissa saker. Men jag är så otroligt glad för att vi har fått samma konakt igen som förr! Du betyder verkligen massor för mig, och jag kommer alltid att finnas för dig som samma jobbiga extra storasyster som jag alltid varit!

________________________________________________________________


Har dessutom träffat min fd svägerska igen efter lite drygt ett år.
Jätteglad för att du stöttar och förstår.
Känns riktigt bra att kunna prata med någon som är insatt till 100%.
Nu får vi bara se till att inte tappa bort varandra igen.
Och busungen har blivit så stor, shit vad jag har saknat er båda!
Nej nu får det bli ändring på allt!



På söndag ska jag och Vesslan förhoppningsvis träffa vår älskade gamla vän som vi inte träffat på ungefär 6 år. Ska bli så roligt! Hoppas att jag är friskare då bara!

Time-Flies.gif image by LimaFoxtrot

Ovido - Quiz & Flashcards