Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Liie - 22 maj 2010 20:37

..är allt så NICE!

Har precis haft min underbara "familj" på besök.
Njutit av en underbart nice sushi på altanen i solen och nu sitter jag ute och väntar på resten med icecoffee och cigg.

Kan livet bli bättre?


Svaret är: nej!
Eller okej, några miljoner skulle inte sitta fel heller   


I förmiddags var jag och min kära mor ute med fina cabben och letade blommor till

mormor och morfars grav.
Det var dock tusentals människor där och inga blommor som vi ville ha men lika glada var vi för det, för vädret var ju oslagbart!
Dessutom hade bensinpriset sjunkit en aning så bara det var en positiv del i det hela.


Åh tänk om alla dagar kunde vara lika bra som dom här!
FAN VAD NICE!!



Av Liie - 22 maj 2010 16:28

Jag måste bara dela med mig av ett youtube-klipp som jag fick av Vesslan.
Jag är extremt imponerad!

Sånt här är underskattat!
Mer spontana glada och härliga människor som kan bjuda på sig själva!




Sånt här gillar vi !

Av Liie - 22 maj 2010 15:41

That fucking girl are only bad news.


Matt.

Ovido - Quiz & Flashcards