Alla inlägg den 25 maj 2010

.

Av Liie - 25 maj 2010 19:58

Varför kommer jag aldrig ifrån dig?

Varför dyker du alltid upp överallt där jag är?
Hur kan den här staden vara för liten för oss båda?
Jag vill inte se dig mer, du förstör för mycket!


När jag såg dig idag så kändes det som att mitt blod frös till is, mitt hjärta nästan stannade.
Jag började skaka i hela kroppen av rädsla.
Rädsla för att du på något sätt ska kunna förstöra något för mig igen.


Jag såg på håll att det var du, jag ser direkt på din stil att gå.
Körde med skräckslagen blick förbi dig, panikslagen över att du skulle se mig.
Två meter ifrån.


Jag vill aldrig behöva vara så nära igen.

Vill aldrig mer behöva uppleva den smärta och skräck igen.

Av Liie - 25 maj 2010 14:32

Kärlek vid sista ögonkastet

Ovido - Quiz & Flashcards