Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Liie - 1 februari 2011 16:37

Storstädning på högsta nivå!
Har varit riktigt effektiv idag så jag är faktiskt lite stolt över mig själv.
Med rätt musik och rätt inställning så går det fort och smärtfritt, frågan är ju bara varför man inte tar sig i kragen oftare ^^


Det är helt enkelt en riktigt bra dag idag!   



  

Av Liie - 1 februari 2011 02:14

Det är nästa obehagligt vilka extrema vändningar som livet kan ta.
Jag har funderat väldigt mycket idag, mycket djupa tankar om saker som skett och sker i livet.
Om man kunde förutspå sitt liv, skulle man gjort samma val?
Nej, antagligen inte. Men samtidigt så tänker jag då, vill man verkligen veta?!
Hela livet är en enda stor "kinder överraskning", ibland blir man glad och ibland blir man väldigt besviken på vad man får.
Men jag antar att det är det som livet går ut på, antagligen på både gott och ont.


Vill bara dela med mig av en låt som jag bara älskar.
Godnatt kära vänner



Ovido - Quiz & Flashcards