Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Liie - 14 februari 2011 23:30

Idag var det exakt en månad sen jag förlorade min älskade Diezel.
Det har varit en extremt tung dag med mängder av tårar.
Och jag funderar på om det någonsin kommer att bli lättare.

Min bästa vän kom som en gåva från ovan och hämtade upp mig och vi åkte iväg för att snacka lite skit. Något som behövdes riktigt mycket idag. Vi pratade om mycket jobbiga saker som vi gått igenom.
Jag önskar verkligen att varje människa fick ha en underbar vän vid sin sida som man kan lita på till 110%. Någon som ställer upp, i vått och torrt. Någon som aldrig viker av!




Och så har vi den där speciella som förgyller mina dagar och som värmer mitt hjärta lite extra.

Jag är så tacksam för det jag har. Ni som står mig närmast är så otroligt värdefulla för mig.

Tack för den kärlek och omtanke ni ger mig   

Ovido - Quiz & Flashcards