Alla inlägg under augusti 2009

Av Liie - 10 augusti 2009 14:11

Would you tell me I was wrong?
Would you help me understand?
Are you looking down upon me?
Are you proud of who I am?

There's nothing I wouldn't do
To have just one more chance
To look into your eyes
And see you looking back

I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself

If I had just one more day
I would tell you how much that I've missed you
Since you've been away
It's dangerous
It's so out of line
To try and turn back time

Av Liie - 10 augusti 2009 00:46

Can't stop thinking about how it should be, if it was you and me..


Why did I destroy everything that we had?



 - Fucking shit

Av Liie - 9 augusti 2009 23:48

Why does it have to hurt?

Av Liie - 8 augusti 2009 20:44

Hälsingland forts...

Vaknade av ett strålande vackert väder, ljudet av måsarna och vattnet som slog lite lätt mot bryggan.

Vi tog det lugnt ett tag och sen bestämde vi oss för att åka mot Malnbadet och se om det var så jävla bra som alla säger..

Det börjar med att vi kör vilse, med åt helvete för lite bensin i tanken. En ca 3 mil åt helvete när vi inser att vi är helt fel ute.
Så vi vänder och ber till högre makter att bensinen räcker hela vägen till en mack.
Tack och lov så hittade vi en Statoil och vad fan hittar vi då?
Jo, en STOR jävla skylt där det står MALNBADEN på!
Ja, men självklart :P
Vi åkte dit iallafall och inte fan fanns det någon parkering heller och dessutom var det så långgrunt att man kunde gå typ en halv km ut och ändå bara ha vatten till knäna.
VÄRDELÖST!

Nej, tacka vet jag Sörsjön ;)

Av Liie - 7 augusti 2009 00:03

Åkte in mot hudiksvall för att titta lite i affärerna och så.
Vi bestämde oss sen för att köpa lite jordgubbar, melon och grejer för att sedan sätta oss nere vid kajen och äta lunch i solen.

En helt underbart mysig dag och sjukt bra väder.

Vi åkte tillbaka till stugan när vi sen kom på att vi kanske skulle dra och bada lite. Så vi plockade ihop grejerna och åkte till Sörsjön.
Rille var snabb och hoppade i vattnet direkt.
Jag tvekade däremot ett tag innan jag tog mod till mig och slängde mig i vattnet.
VI fick till och med Jocke att bada :D Men Becca däremot var lite mer bångstyrig och vägrade bada :(

Det var mysigt iallafall och jag måste säga att jag blev sjukt chockad av att killarna faktiskt var riktigt duktiga och lagade middag och fixade på kvällen!

En kväll jag sent kommer glömma..
Malibu och ananasjuice = kärlek :D eller kanske med cola?

Av Liie - 6 augusti 2009 23:59

Jafan, idag bestämde vi oss för att köra..

Det blev Tequila race som vi pratat om länge.
Men fyfan, det gör jag inte om på länge..
Man undrar ju vart fan i helvete alla blåmärken kommer ifrån?

Och jag, otrevlig? Nej det kan jag inte tänka mig. ;)

Men jag vet folk som stoppar in huvudet i ärmen på tröjan istället för där det ska vara efter tequila, lime, citron och GURKA :P
Tur att det finns folk som ställer upp då?  Eller hur, syster?

Av Liie - 5 augusti 2009 21:26

Tänk vad underbart det är att gå upp tidigt på morgonen, gå ut och sätta sig med en kaffe och en cigg och bara njuta av att sitta på bryggan i solen och titta ut över det glittrande vattnet och bara tänka...

...Fyfan, den här dagen kommer bli nice!

Av Liie - 4 augusti 2009 21:22

Idag bär det av tillbaka till landet...

Ovido - Quiz & Flashcards