Alla inlägg under april 2010

Av Liie - 24 april 2010 01:36

Tänk att man alltid lyckas träffa på folk som man absolut inte vill träffa när man är ute.

Det är få människor som kan göra mig förbannad enbart genom att visa sig, men idag lyckades bra många med det.


Fel plats vid fel tillfälle?

Jag vet inte, man kanske ska sluta med att umgås inom bilkretsarna för att slippa?
Fan, det är illa när sthlm är för litet för oss.


Jag tål fan inte er!
Gå och gräv ner er eller nåt?!

Av Liie - 23 april 2010 02:52

Tänk om man bara förstod sig på dig?


Hot and cold..

Av Liie - 23 april 2010 02:17

För att informera från tidigare inlägg så hittade jag alla ingredienser till mitt bakande så att jag lyckades avsluta det jag påbörjade.

Till något helt annat så satt jag och funderade på känslor.
Eftersom jag återigen har hamnat i min sömnbrist svacka så sitter jag och tänker väldigt mycket på nätterna.


Jag har funderat länge på det där med känslor.

Att det finns så fruktansvärt mycket olika känslor.
Tänk att man aldrig kan ha samma känslor för olika personer.
Funderade även på vad det egentligen är som gör att känslor kan förändras.


Känslor är både bra och dåliga.
Det är ju bra på det sättet att det kan få en att må otroligt bra, sådär så att man svävar på moln och glömmer allt runt omkring.
Men dessa känslor kan även vara dåliga, speciellt när känslorna inte är besvarade eller när den man har känslorna för behandlar en illa.


Det där är väldigt komplicerat och jag måste nog släppa mina tankar om det där innan jag blir tokig ^^


Tänk om alla i hela världen kunde sväva på moln, då kanske inte krig fanns?

Av Liie - 22 april 2010 15:57

Jag har då ingen koll på nånting.
Håller på och bakar och inser mitt i att jag saknar massa ingredienser.. KNAAAS!
Det här måste lösas snarast!

Av Liie - 22 april 2010 03:38

You always think
Always speak cryptically
I should know
That you're no good for me

'Cause you're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down

Av Liie - 22 april 2010 02:57

Allt vill jag hinna
För livet är otroligt stort
Jag vet, det är nu och här
För tiden går så väldigt fort

Fullmånen som lyser är häftigt att få se
Och regnet får så gärna ösa ner

Ännu en dag
Jag ska ge allt jag har
Och inte låta tiden bara gå
Ännu en dag
Och det känns ju rätt bra
Att njuta utav vardagen, trist och grå
Jag stannar upp och ler
Åt allting skönt jag ser
Tar ingenting för givet mer

Visst, kommer dagarna
Då allt känns tungt som bara den
Jag vet att saker händer fort
Men kan förändras sen igen

I många mörka stunder finns ljuset ändå där
Och jag är bara glad att jag är här.


Tar ingenting för givet mer..

Av Liie - 21 april 2010 02:37

Gjorde ombesiktningen på ena bilen *check*
Storhandlade åt farmor och farfar *check*
Städade *check*


Ja idag gjorde jag allt som jag planerat och mycket mer än så.
Firade farfar.
Träffade Vesslan och körde henne till träningen.


Träffade även Lollo och mötte även upp brosan och senare Nikki.
En trevlig dag på många sätt och vis, trots att jag och hundarna blev jagade av sopbilen på promenaden   


Nej, dags att sova kanske? Imorgon blir det till att sticka och handla grejer till kommande födelsedags "barn/vuxna"?



Av Liie - 21 april 2010 02:34

 

"När gud skapade mannen skojade hon bara"

 


Ovido - Quiz & Flashcards