Alla inlägg under maj 2010

Av Liie - 16 maj 2010 14:19

Jag förstår mig inte på er, hur kan folk förändras så extremt från dag till dag?
Hur många personligheter har ni egentligen?


Igår var det iallafall underbart fint väder!!

Träffade många vänner i stan igår och såg ett par fina bilar.

Gled sen runt i stan på kvällen med brorsan, lollo, extra mamma, crille och stor kim i kackerlackan (cadillac cabben).


Men problemet kvarstår.. varför förstår jag mig inte på er? Suck!







Quit playin' games with my heart

Av Liie - 15 maj 2010 02:08

(Humorbefriade behöver inte göra sig besväret att läsa)   


På bara någon dag bestämdes det att åka ner en vända till brorsans land.
Övertalning och mutning är en av dom starkaste sidorna hos mig   


I onsdags bar det av med toppen sällskap. Dock inte bara glada miner, vissa av oss behövde ju faktiskt en alvedon


Kom ner rätt sent men Lollo och jag hade ju bestämt oss för att dricka lite, började med att sitta ute på verandan och slappa när vi helt plötsligt får massvis med smarta idéer och citat!


Ni ska veta att det är extremt mycket skällande kanadagäss i småland på nätterna.



Men det är bara att bita ihop, plocka fram inhalatorn och ta ett Rejält andebloss för det var ju fan inte i år.
Sen ska man passa sig ordentligt för att sluta rika, för då blir man rökare.


Efter lite kortspel och Lollos galna påhitt om ölspelet blev det bra ostabilt men ack så roligt. Tomtar hit och tomtar dit, hej hopp gummi snopp!


Sist i säng och först upp, iväg och handla och sen åktes det hjulfyrlingar och ap-moppar. Kan tala om att man får riktigt ont i kroppen av att åka "Ap-moppe"

Men redigt roligt!
Vi grillade och hade det riktigt trevligt trots allt RÖK.


Senare tog sig herrarna ett dopp i det iskalla vattnet (en kul grej, eller var dom bara helt galna.. Hmm?)


Standard orden dessa dagar vart "SOV INTE!!" Tror aldrig jag använt dom orden så mycket någonsin i mitt liv. Men vad gör man då när folk snarkar till höger och vänster, eller ska vi säga pratar otydligt och ramlar ner i gropar?


En trevlig natt ute på verandan med natt fika, där diskuterade vi allt mellan himmel och jord, eller vatten och helvete?


  


Sen kom ju vår kära vän grodan kvackande, eller ska jag säga paddan? Mitt i tystnaden startades även grannens bil och både jag och Lollo hoppade till.


Någon har ju faktiskt avlidit i vårt rum så det är väl inte konstigt om man är på helspänn sådär mitt i natten.


Regn idag, men vi körde lite fyrhjuling ändå, riktigt roligt faktiskt! Vi tjejer kan också!!
Sammanfattat toppendagar i småland!



PS. Jag ska köpa vingar för pengarna


Av Liie - 10 maj 2010 03:07

Ibland undrar jag om du ser?

Jag tror inte att du överhuvudtaget förstår?

Men då är det ju iallafall ömsesidigt   







There's a party at a rich dude's house

If you wanna go
Then you know
We're gonna fight till we do it right.

                       

<3

Av Liie - 8 maj 2010 15:20

Real love makes us blind.

It really takes your breath away.


  

Av Liie - 7 maj 2010 03:53


I don't know what's right and what's real anymore.

I don't know how I'm meant to feel anymore.









Av Liie - 7 maj 2010 03:46

Jo i tisdags kväll hade jag och Louise lite tråkigt så vi tänkte, vafan vi tar en sväng förbi slottet. Hälsade på Kungen helt enkelt.

Där hängde och dinglade jag i Kungens kristallkronor medans Lollo låg på golvet och flätade Kungens mattfransar.
Riktigt trevlig afton må jag säga   
Måste göras om snart ^^




   

(Obs ironi ffs, ironi)

Av Liie - 4 maj 2010 14:59

Patetiska och hemska människor.
Sånna som man förr kallade vänner?

Ytligt och bara så fruktansvärt falskt.


Hur har jag kunnat göra så mycket för er? Hur har jag kunnat ställa upp så mycket när jag vet att jag inte får ett skit tillbaka..


Det är bara vidrigt.
Ni förtjänar inte min hjälp, mitt stöd.

Fyfan, alla uppoffringar jag gjort.

Det är dags att man lär sig vilka som är äkta. Vilka som inte utnyttjar en.

Av Liie - 3 maj 2010 15:00

Säkert! - Det här är vad dom säger.


Och det här är vad alla har sagt om dig
Håll dig borta från honom han kommer att såra dig.
Det här är vad alla har varnat mig;
Du är så bräcklig det kommer att krossa dig.
Det här är vad alla har sagt om mig;
Håll dig borta från elden, gå inte ute, bär alltid mössa,
klä in dig i wellpap, för du kommer skadas, ge dig aldrig hän
Du har soviga leder, du kommer att skrapa dina knä.


Och det här är vad magen säger om dig
Du gillar mig för mycket det måste vara något fel på dig.
Det här är vad hjärnan har sagt om mig
Jag måste vara galen, jag har aldrig känt så mycket
som jag gör när jag är med dig..

Ovido - Quiz & Flashcards