Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Liie - 10 juli 2010 13:24

Riktigt dålig uppdatering måste jag erkänna!
Och jag som klagar på andra. Fy på mig!

Livet rullar väl mer eller mindre på som vanligt.
Folk beter sig fortfarande helt skevt och varken  jag eller Vesslan förstår nånting.

Det mest spännande är nog dom där jävla smsen tror jag.
Vad har folk innanför pannbenet egentligen?

Men men, det är sånt som händer..


Nu är iallafall roadtrip resan med hotell bokad, och riktig kamera inköpt! Det här ska bli riktigt nice!
En annan sak som är riktigt nice är att vi ska bo på ett skit fint fyrstjärnigt hotell, men knappt betala någonting för det   

Ska bli skönt att komma iväg lite.

"Man saknar inte kon förrän båset är tomt"... Vi får väl se!


Ikväll ska det iallafall firas!! Min ena kära storebror fyller år så ikväll blir det party!
Grattis Tottelito!



Ovido - Quiz & Flashcards