Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Liie - 16 juli 2010 04:14

Den här sommaren bara bränner förbi..

Vart tog allt vägen?
Vi är snart inne i augusti och jag börjar få höstångest.. Knas!

Jag måste verkligen börja lugna ner mig, sluta tänka på "imorgon" och börja leva mer i nuet!

Så mycket saker som bara rusar runt i mitt huvud och ingenting som jag klarar av att reda ut.


Min bästa vän och själsfrände lämnade nyss landet och jag har redan lite panik.

Hur skulle jag klara mig utan min älskade Vessla?

Jag är extremt glad för att hon åker bort några dagar för det förtjänar hon verkligen men jag saknar henne redan.


Vesslan, min älskade vän. Du är den enda jag kan prata om allt med, du vet allt om mig och lite till..

Läser varandras tankar, telepati, yeah you name it!?


Andas nu, hon kommer snart igen.. och då är det bara några dagar kvar.. sen flyr vi!

Det kommer bli så satans Nice!

Av Liie - 16 juli 2010 04:12

Picture perfect memories,
Scattered all around the floor.
Reaching for the phone cause, I can't fight it any more.
And I wonder if I ever cross your mind.
For me it happens all the time.

It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now.
Said I wouldn't call  but I lost all control and I need you now.
And I don't know how I can do without, I just need you now.

Ovido - Quiz & Flashcards