Alla inlägg den 26 november 2010

Av Liie - 26 november 2010 03:34


Johnossi - What's the point?



Pure Love

  

Av Liie - 26 november 2010 01:49

Du har lyckats igen..
Återigen har pulsen stigit till 280 och rädslan spridits som en löpeld genom kroppen.
Stockholm är helt enkelt för litet för oss.
Min högsta önskan är bara att du ska försvinna härifrån.
Försöker att låta bli att plåga mina vänner om det men det är svårt.
Svårt att lära sig att komma över det, svårt att gå vidare när du är farligt nära hela tiden.
Det är bara ett under att vi inte hamnat öga mot öga än, för det vet jag inte om jag skulle klara av och jag är livrädd för vad som skulle kunna hända.
Jag vill bara få vara ifred.
Jag vill bara slippa se, slippa återuppleva allt hela tiden... slippa dom plågsamma mardrömmarna.
Komma ifrån alla förträngda minnen som ständigt dyker upp titt som tätt.
Varför jag? Vad gjorde jag för fel?



Ovido - Quiz & Flashcards