Alla inlägg den 29 november 2010

Av Liie - 29 november 2010 01:49

Nåja, vad är väl en dag på Horse Show? Den kan vara dötrist och långtråkig och alldeles... alldeles underbar!     




För första gången på länge känner jag mig riktigt glad, sådär hela vägen in i benmärgen   

Horse show finalen idag var toppen, det är verkligen något jag längtat otroligt mycket efter.
Fick lära mig något nytt också.. att även kameler kan göra skänkelvikningar och galoppombyten   
Så man kanske ska skaffa sig en sån istället?


Helgen har varit lite halv crazy och jag har nog blåmärken överallt efter alla gånger som jag blivit kastad i snövallar osv. Men det är bara att bita ihop, är man med i leken får man leken tåla.


Är glad för att jag faktiskt hunnit träffa dom flesta av mina närmaste den här helgen.
Och nu börjar det ju faktiskt närma sig julen.. för idag är det ju faktiskt 1a advent!
Så slarviga jag får väl ta mig i kragen och få upp ljusstakar och så imorgon   


Nu är det dags för sista avsnittet av ensam mamma söker.. spännande   





Grattis till: Tomas Eriksson & co. som slog världsmästaren Boyd Excell och vann FEI World Cup Driving - Fyrspann! Grymt bra jobbat!
och Malin Baryard som idag fick ta andra plats i Agria Nordic Tour, Winner takes it all, 1.45-hoppning.

Ovido - Quiz & Flashcards