Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Liie - 3 februari 2010 16:22

Don’t walk away
When I’m talking to you
This ain’t no time
For your bad attitude!

Don’t give me

That face when you know
I’m really down for the chase
Cause my heart’s already in it
And I’m never gonna quit it
When you finally gonna get it?
Don’t walk away
When I’m talkin’ to you ...






I'm so sick and tired of you and your bad attitude!

Av Liie - 3 februari 2010 02:45


Jag vet att folk säger att ingen är perfekt, men jag undrar om inte du är det, iallafall i mina ögon !?


Lite för bra för att vara sann?! Hmm..  

 

 

Och jag Måste göra mina nya tatuering snart, kan inte vänta längreeeeeee....   

Av Liie - 3 februari 2010 02:11

Tvingade med mig Stickan till solariet, kopplade av i underbara 20 min!
Sen åkte vi till Lidl eftersom Stickan skulle handla, dock inte så nice, fanns typ ingenting och affären var bara as trist.


Drog hem och färgade håret på mor min och sen stack jag iväg för att träffa Vesslan!
Konstaterade att det inte var någon bra dag alls idag, men jag tror att hon vart lite gladare på slutet. Mötte även halva familjen en sväng och dom följde med oss ut med hunden en sväng.


Sen åkte jag och tog en kaffe med Tobbe. Träffade även en gammal klasskompis som jag inte sett på ett tag. Fick veta att han ska bli pappa. Ett jättegrattis till dig Emil och flickvännen såklart! Bebisen är tydligen beräknad till Oktober, så jag håller tummarna för att allt går bra !


Satt senare och flummade som ett cp med Stickan och Carro på internet, as trötta tjejer ! Kaffe och lite hata på allmänheten blir det imorgon ;)


Har för övrigt inget roligt att berätta idag så vi avslutar det hela här ^^


Sov gott!



Ovido - Quiz & Flashcards