Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Liie - 8 februari 2010 23:45

Det hemska läkarbesöket närmar sig..
Jag vill inte ens sova, vill inte att det ska bli imorgon..
Kan vi inte bara hoppa över det här nu? Vi skiter i det! Jag ångrar mig.

Usch, men samtidigt vill jag inte ha det såhär mer..
Tänk om det fortfarande inte finns någon lösning.
Åh. Jag vill bara inte.




Får försöka se fram emot imorgon kväll eller nåt istället .. Hmm.. nej asså, bara jobbigt det här.

Av Liie - 8 februari 2010 15:28

Dessa fruktansvärda mardrömmar bara fortsätter. Vet inte vad det beror på just nu.
Tycker att saker och ting är ganska bra ändå.

Men..
Imorgon väntar mitt fruktade läkarbesök.
Jag är både glad för att det kanske äntligen kan bli någon ordning på det.
Samtidigt är jag livrädd för att inte få ett bra svar.

Förhoppningsvis så kanske jag får slippa det här, men det kan lika bra gå åt helvete.
Men men, den som lever får se..  hmm..

Av Liie - 8 februari 2010 00:58

Jäklar vad mycket det blev att säga nu helt plötsligt.. Kände inte att jag var riktigt klar med förra inlägget så vi kör på, då kanske jag får ur mig skiten..



  Har även hunnit sätta ljus vid Elias grav då det var fyra år sen han lämnade oss den här helgen,  fyra år sen min älskade mormor begravdes så det var väldigt känsloladdat där.

Blev även väldigt besviken då jag insåg att min mormor och morfars grav inte ens syntes pga all snö. Så min kära vän Calle klättrade fram till graven i snödrivorna och lyckades sätta ett ljus i snön precis vid stenen.

Ett jättetack för det!
Väldigt tacksam för att ni följde med alla tre!



Vesslan och jag har även börjat prata lite om att hitta på något när vi fyller år, vilket vi gör ganska snart. Jag hoppas att det för en gångs skull kan bli något lyckat där.



Nej men nu får jag iallafall ta och ge mig och gå och sova eller nåt så man blir frisk någon gång.
Lite att göra imorgon och så ska jag hämta min älskade vän Vesslan efter jobbet! 
Ska nog be henne om lite råd också tror jag.



Ta det lugnt!


 

Av Liie - 8 februari 2010 00:27

Både bra och dålig helg faktiskt.
Men mycket är väldigt rörigt.
Jag försöker hjälpa er så mycket jag kan, men jag känner mig så extremt maktlös just nu.
Lite för mycket som rör sig i mitt eget huvud just nu kanske?


I fredags var min bror världens snällaste som offrade massa tid efter jobbet för att hjälpa mig med min bil!
Sen var vi ute och umgicks med vänner.

I lördags var jag hos släkten och firade kusin och gudsons födelsedagar, riktigt trevligt! Fick en trevlig promenad med Alex också, min kusins kära dotter. Skönt att få prata ut lite (vilket jag vet att vi inte gjort på ett bra tag, hon och jag. Ändring på den fronten!).


Åkte sen till garaget där jag hittade brorsan och vänner som var mycket duktiga. Där fixades det med billjud, det sattes upp vingar och motivlackades tanklock!
Det är mina duktiga killar det!   


Åkte ut till garaget även idag och brorsan tvättade min bil och fixade, så snäll så!

Lämnade även min lilla skit unge hos min andra bror Totte, David och Zillen.
Totte har tjatat väldigt länge, så nu fick han ta hand om den lilla terroristen!!
Jättetack för hjälpen!

Det blev iallafall en hyfsat bra helg, med dock väldigt blandade känslor och lite mycket snack.
Jag är fortfarande väldigt osäker på vad jag ska tro.
Jag vill ju inte tro på det. Men samtidigt måste man våga chansa för att vinna, inte sant?

Jag får helt enkelt ta risken, jag vet att jag har mina äkta som kan plocka upp bitarna efter mig i värsta fall..


Tack för att ni finns vid min sida   

Ovido - Quiz & Flashcards