Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Liie - 24 augusti 2010 04:08

...Ingenting ovanligt med andra ord.
Sthlm Cruising vart riktigt lyckad trots små incidenter.
Lyckades ett tag tänka bort problem och koncentrerade mig på att umgås med alla mina vänner, titta på fina bilar och bara ha roligt!

Självklart så var det bara väldig obalans i skorna   


Överbeskyddande "storebröder" är alltid skönt att ha till hands men ibland är ni dumma.   

"Familjen + mina barn" var där, i princip alla dom bästa var där.

Ett underbart stöd och hjälp från alla.
Är så otroligt tacksam för att ni finns!   


I söndags var drog vi till nykvarn på race.

Trots en extrem myggsvärm så härdade vi ut ett bra tag.
Fick se ett par repor fram tills farbror blå dök upp och parkerade arslet mitt över hela vägen.


Nu har du tvingat in dig tillbaka i gänget och jag är inte det minsta glad för det.
Blir endast förbannad när jag ser dig så jag hoppas bara att jag slipper detta varenda dag, för då kommer jag inte att orka..



Om några timmar bär det av till Norrköping för att träffa en nyfunnen släkting, det ska bli mycket spännande och roligt   


Tillsvidare får ni ta hand om varandra.
Och glöm inte bort.. Behandla andra som du själv vill bli behandlad!!

Ovido - Quiz & Flashcards