Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Liie - 28 augusti 2010 15:19

Fredagen kändes som en stor jävla röra..

Försökte släppa allt genom att ta jänkaren och sticka till stan, men tankarna låg kvar i bakhuvudet.

Och DU, du gör mig bara mer och mer förbannad.. Du är fan hemsk, en fruktanvärd människa.
Tänk att jag faktiskt litade på dig, men bara det är ta mig fan ett skämt.. eller nej vänta, DU är ett skämt!

Fick jag välja så skulle jag aldrig ens vilja se dig igen.   


Hade iallafall trevligt med min kära vän Lollo. Träffade gamla klasskompisen Jimmy med kompisar.
Vi hade trevligt trots att det var väldigt kallt och trots att alla våra vänner färskade ur redan innan tolv!
Mindre trevligt var vissa B-poliser, antar att du förstår Lollo?   



Idag är det Vega och jag kan inte följa med, ska strax iväg med familjen och fira morbror.


Känner på mig att det här kommer att bli en jobbig kväll på många sätt.


- Varför kommer det förflutna alltid ikapp? Varför går inte vissa saker bara att lägga bakom sig? Varför fortsätter den här mardrömmen?

Släpp mig fri, låt mig gå!!

Ovido - Quiz & Flashcards