Alla inlägg under augusti 2010

Av Liie - 3 augusti 2010 14:40

Om du vill
Får du gärna se åt ett annat håll
Om du vill
Får du gärna
Om du vill
Så förneka allt utan förbehåll
Om du vill
Kan du leva

Om du vill
Ska jag låtsas att allting är som det ska
Om du vill
För ett litet tag
Åh, om du vill
Ska jag le och säga att allt är bra
Om nån frågar mig om min dag.



Fast nä, jag är ledsen, men du har nog fan bränt alla dina chanser både i det här livet och nästa. Puss

.

Av Liie - 2 augusti 2010 04:08

Maybe you're just not the one
Or maybe your just plain...


Dumb!





Please, just leave..  this is only pathetic.

Av Liie - 2 augusti 2010 03:57

...var vi på kolmården.

Halva "familjen" iallafall.

Hade dock varit lite mer nice ifall lite mer djur hade varit vakna, men det är smällar man får ta.


Min irritation tog över lite för många gånger, och natten blev rätt skev.

Kan bara säga att vissa saker verkligen sög ur mig all min kraft!
Så krävande har det nog aldrig varit förut så jag har varit fruktansvärt trött idag.

Sova är planen, men hjärnan går på högvarv och jag känner mig helt blockerad.

Mystisk känsla, som om någon annans tankar och känslor sitter fast i mitt huvud.

Vill bara slippa känna och tänka för en stund, men det blir nog bra.   

Jag tänker inte ge upp!





- Let's not kill the Karma
Let's not start a fight
It's not worth the drama
For a beautiful liar
Can't we laugh about it
It's not worth our time
We can live without him
Just a beautiful liar -

Ovido - Quiz & Flashcards