Direktlänk till inlägg 8 november 2010

"Jag levde mitt liv genom dig.."

Av Liie - 8 november 2010 04:51

Ibland kommer det bara över mig, nätter som dessa när det gör sådär extremt ont och tårarna bara sprutar.
Det var så länge sen jag såg din fina lilla mule.
Det skär i mitt hjärta att jag inte hann ta chansen. Chansen att få behålla dig.
Jag levde mitt liv genom dig min älskade lilla islänning. Ingen har någonsin tagit mitt hjärta med sån storm.
Vikur, min älskade Vikur, jag vill inte vara utan dig.


    


Denna underbara varelse som jag älskade från första sekund. Vi klickade direkt och jag fick uppleva det jag aldrig någonsin kommer att få uppleva igen.

Jag skulle ge vad som helst för att få honom tillbaka. Han var mitt enda ljus när mitt liv var svart som natten och jag kände en trygghet jag aldrig känt förut när jag såg in i den vackra hästens mörkbruna stora ögon.
Den mest fantastiska häst jag någonsin mött! Och det gör så ont att inse att jag antagligen aldrig någonsin kommer att få se honom igen.


Dagen då han togs ifrån mig ville jag inte längre leva. Jag hade hittat mitt livs bästa vän och den största tryggheten en människa någonsin kan känna med ett så stort djur.

Jag kommer aldrig någonsin att komma över min enorma förlust och jag kommer ALDRIG att glömma, den mest fantastiska mörkbruna isländska vallack jag någonsin mött.


Vikur, för alltid och för evigt i mitt   



Hästen med världens största H !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liie - 29 mars 2011 02:04

      Jag vågar inte känna igenJag vågar inte ge dig av mig självFörsöka komma nära digMen min rädsla är större än kärlekenJag vågar inte än   Ge mig tid att få hjärtat helt igenFinns du kvar, ska jag visa kärleken.     ...

Av Liie - 29 mars 2011 02:02

♥ Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the one's who don't. Believe everything happens for a reason. If you get a second chance, grab it with both hands. If it changes your...

Av Liie - 27 mars 2011 13:30

Bättre och sjukare helg får man fan leta efter!Det har varit så otroligt underbart att jag inte ens har ord. Jag är LYCKLIG! Hör ni, jag är lycklig i hela själen för första gången sen jag vet inte när.Känns som att jag försöker ta igen min förlorade ...

Av Liie - 26 mars 2011 17:00

Igår var det obeskrivligt! Jag blir helt wild and crazy bara av att tänka på det.Lite väl mycket alkohol i blodet kanske, men what the hell, det är jag ta mig fan värd! Vi dansade runt med fantastiska människor hela natten lång och allt var bara så...

Av Liie - 25 mars 2011 20:00

Ikväll kör vi! Sablar i havet vad det ska bli röj!Familjen och alla dom bästa och närmaste vännerna på samma plats. Gaaaaah, det ska bli så jävla roligt!Partyhatten på! Nu kör vi på all in! YEAAAH! ...

Ovido - Quiz & Flashcards