Alla inlägg under februari 2010

Av Liie - 3 februari 2010 02:45


Jag vet att folk säger att ingen är perfekt, men jag undrar om inte du är det, iallafall i mina ögon !?


Lite för bra för att vara sann?! Hmm..  

 

 

Och jag Måste göra mina nya tatuering snart, kan inte vänta längreeeeeee....   

Av Liie - 3 februari 2010 02:11

Tvingade med mig Stickan till solariet, kopplade av i underbara 20 min!
Sen åkte vi till Lidl eftersom Stickan skulle handla, dock inte så nice, fanns typ ingenting och affären var bara as trist.


Drog hem och färgade håret på mor min och sen stack jag iväg för att träffa Vesslan!
Konstaterade att det inte var någon bra dag alls idag, men jag tror att hon vart lite gladare på slutet. Mötte även halva familjen en sväng och dom följde med oss ut med hunden en sväng.


Sen åkte jag och tog en kaffe med Tobbe. Träffade även en gammal klasskompis som jag inte sett på ett tag. Fick veta att han ska bli pappa. Ett jättegrattis till dig Emil och flickvännen såklart! Bebisen är tydligen beräknad till Oktober, så jag håller tummarna för att allt går bra !


Satt senare och flummade som ett cp med Stickan och Carro på internet, as trötta tjejer ! Kaffe och lite hata på allmänheten blir det imorgon ;)


Har för övrigt inget roligt att berätta idag så vi avslutar det hela här ^^


Sov gott!



Av Liie - 2 februari 2010 01:45

Den här låten väcker mycket starka känslor hos mig, så jag lägger ut den såhär på måndags natten.

  




Could you imagine someone else is by my side
I've been afraid he couldn't keep myself from falling
My heart was always searching for a place to hide
Could not await the dawn to bring another day
Your not the only one so hear me when I say
The thoughts of you, they just fade away

Cause I can breathe again, dream again
I'll be on the road again
Like it used to be the other day
Now I feel free again, so innocent
Cause someone makes me whole again for sure
I'll find another you

Av Liie - 2 februari 2010 00:07

Vaknade av att hundarna gapade och att människor pratade väldigt högt när jag inser att vår sjuka granne har förvirrat bort sig till oss igen pga "gubbar i huset".
Mamma lyckades få med henne hem igen efter att hon fått lugna ner sig.


Åkte och hämtade Stickan och drog ut till VH för att köra hem Sandra.
Därifrån drog vi vidare till Länna för att leta jacka till Stickan, men nej, helt plötsligt säljs det endast skidjackor. Gick in på Jysk och Stickan passade på att köpa ett nytt duntäcke (AS NICE, vill också ha!)


Drog vidare till FC och kollade vidare, hittade efter mycket om och men en dun vinterjacka som hon köpte.

Sen bar det äntligen av till Shell och jag fick tillslut mitt efterlängtade kaffe!!


Hann vara hemma sen i några minuter när morsan kommer på att hon ska färga om håret så då bar det av tillbaka till FC, och jag fick självklart ett ryck och köpte en vinterjacka själv..
Jag som har sagt åt mig själv 2 miljoner gånger att INTE göra massa dumma impulsköp! Men men, gjort är gjort så nu får jag vara lite extra fattig ett tag till ^^


Mötte brorsan på vägen och bytte till hans bil för att åka med honom till Väsby och köpa nya lyktor till bilen. Träffade en kompis på vägen hemåt igen.


Ja, en rätt fullspäckad dag igen, kanske man kan sova lite tidigare för en gångs skull?
Nu är det dags för McLeods .


God natt!

Av Liie - 1 februari 2010 01:31

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga idag. Det är så mycket känslor som bara susar runt. Jag vet varken ut eller in.


Den här dagen har varit rätt skev, bilolyckor till både höger och vänster. Mycket oro, och mängder av tankar.

Vädret är bara fruktansvärt! Kan det bara sluta snöa!? Det är inte roligt längre..


Hade iallafall en mysig kväll så dagen var väl inte så fruktansvärd.   









.



















But tell me, is it to good to be true?
Or is it just a dream?

Ovido - Quiz & Flashcards