Alla inlägg under februari 2010

Av Liie - 16 februari 2010 23:45

Bilen är en Mercedes Maybach.
Lägg märke till baksätet och det elektrostatiska soltaket som skiftar från opal till helt klart allt efter vädret och passagerarnas önskemål!

           

  
  
  
  


Ja ja, sluta drömma nu och kom tillbaka till verkligheten!
Var glad för det du har istället!   


  

Iallafall skydd för regn?   


Av Liie - 16 februari 2010 23:15


She was so young with such innocent eyes.
She always dreamt of a fairytale life
and all the things that your money can't buy.
She thought that he was a wonderful guy.
Then suddenly, things seemed to change.
It was the moment she took on his name.
He took his anger out on her face.
She kept all of her pain locked away..


For everytime he tried to break you down.
Just remember who's still around.
It's over, and we're stronger
and we'll never have to go back again..




Never ever again!

Av Liie - 16 februari 2010 00:38


Tell me why..
When I scream there's no reply?
When I reach out, there's nothing to find?
When I sleep, I break down and cry?



Every time I see you

Oh, I try to hide away
But when we meet, it seems I can't let go
Every time you leave the room
I feel I'm fading like a flower..

-

Av Liie - 15 februari 2010 00:24




   

 

I think it was my only wish...

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Liie - 14 februari 2010 23:45

Det är lite mycket nu igen, mycket med andra, mycket med mig själv.

Everything is a fucking mess.
Jag vet varken ut eller in.


Måste reda ut allt innan jag sjunker igen.
Måste lära mig att säga ifrån.
Måste lära mig en gång för alla.


Jag tänker inte börja må dåligt igen. Har så många bra människor runt omkring mig, jag måste bara lära mig uppskatta dom jag har nära.


Saker och ting som hänt den senaste tiden är inget jag kan rå för. Jag kan inte ändra på saker. Jag kan inte se till att alla mår bra jämt. Jag kan inte vara olycklig för att andra ska vara lyckliga.

I mina öron låter det här jätte egoistiskt, men hela mitt liv har jag bara levt för att andra ska ha det bra. Men jag kan inte göra allt bra jämt.

Ni säger själva att jag ska lyssna på mitt eget hjärta och tänka på mig själv, men när jag gör det så är det ändå inte bra.
Säg då vad fan ni vill att jag ska göra?
Det funkar fan inte längre.
Är ni missnöjda, säg då vad fan jag ska göra istället för att bete er som jävla småbarn.
Jag pallar inte det här. Vi är inte 14 längre. Vi är Vuxna människor!



Nej nu ska jag sluta innan jag blir ännu mer förbannad. Jag orkar inte ödsla mer tid på det här nu.

Av Liie - 13 februari 2010 03:21



My esteem is gonna be affected, If I keep it up like a lovesick crack-head..




You're really special to me   



Många spännande timmar i garaget idag.. haha ^^

Jag orkar inte riktigt skriva en massa nu. Jag är fan trött ^^


 Vi hörs imorgon   

Av Liie - 11 februari 2010 23:59

  

Jag vill inte ha nåt one-night-stand.
Jag tänker kolla om du är min man.
Vet det var nånting med grodorna,
Som jag läst som liten i sagorna.

 

Jag vill veta vem du kan vara..
Kanske är du prinsen för mig.
Så jag har nåt jag måste göra
Kyssa dig, jag sa kyssa dig.
Varje skepnad kan vara lånad,
Rätta svaret har bara du,
Hellre veta än bli förvånad,
Så jag gör det nu
Jag måste kyssa dig



Så det är dags att sätta in en stöt.
Vi går som katter kring het gröt.
Är du bara nöjd med det du sett,
Glöm ångervecka och bytesrätt.
Det är för din skull jag har kommit hit.
Du har min allra sista pusselbit.
Vill ha svar på det jag undrar nu
Så kom lite närmre och blunda nu..





Inte sant, Stickan?!   

Av Liie - 11 februari 2010 03:13

Fiskarna

Fiskarna Horoskop


Du är mycket känslig och kan förnimma vad andra känner.

Det är viktigt att du känner till detta eftersom du måste vara försiktigt vem du umgås med. Negativa energier kommer att trötta ut dig. Det gäller att undvika de emotionella vampyrerna.



Fiskarnas livsinställning:

Känsligheten har sina fördelar så klart. Du är alltid mån om andra och du är alltid trevlig. Andra människor gråter på dina axlar och berättar för dig vad de känner och vad de går genom. Du bör trots allt undvika problematiska människor eftersom du är redan utmattad av ditt eget känsloliv.

 

Fiskarnas karaktärsdrag:

Du har en rik fantasivärld. Allt som kan hjälpa dig att skapa en illusion - foto, dans, film, m.m är något som gör dig starkare. Du förstår design eftersom du är en mästare i att skapa illusioner.

När du är ledsen - varför inte gråta. Andra älskar dig eftersom du är så snäll. Det som är naturligt för dig måste andra lära dig - "Vänlighet är det bästa som finns i världen."

 

Ovido - Quiz & Flashcards