Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Liie - 18 januari 2010 12:20

Nu ska jag sätta fart och ta mig upp till stickan, så går vi och solar !
Så skönt med den där varma avkopplingen. Man kan få vara helt ifred, lyssna på musiken, njuta av värmen och drömma sig långt bort till vita sandstränder och turkosblått vatten. Sen hör man pipet från solariet och "solen" slocknar, då vaknar man upp till verkligenheten igen. Ut i kylan och helvetet igen.

Aja, lika bra att ta vara på den stunden man har där och längta till nästa gång, kanske imorgon? ;)




  

Av Liie - 18 januari 2010 03:11

Rätt nice helg ändå.
Stack ut och träffade brorsan och gänget på fredagen, åkte och träffade massa folk och typ kollade när dom sladdade runt, aningen kaos på platsen då det var trångt och föör många bilar. Stod och pratade med Denice och Jossan bra länge, sen kom Bella också. Kul och se henne lite oftare nu för tiden :)
Blev stoppad av inte alls så trevliga poliser faktiskt.


Senare åkte jag och träffade en del av "familjen" några väldigt fulla och smått irriterade men jag försökte väl hålla humöret uppe så gott jag kunde.
kom hem alldeles för tidigt dagen efter. Alltså ca halv sju på morgonen. Skärpning på den fronten!


På lördagen åkte jag ner till Vesslan och ventilerade lite saker så att jag kunde koppla av lite bättre. Mötte sedan upp Kim och Kenneth, hämtade upp Mike och sen mötte vi resten vid macken. Åkte runt en del och sen åkte vi tillbaka till platsen som vi var på dagen innan. Kim och Kenneth åkte pulka och sopsäck, det gick väl typ..sådär :P Kim gjorde illa foten mer än tidigare när Kenneth åkte på honom. Kenneth skrapade upp händerna och båda klagade över att dom hade ont i baken.
Men lik förbannat orkar dom skicka mig i varenda snöhög som existerade, och Tobbe lyckades på något sätt vända mig rätt upp och ner (vilket MYCKET få människor har lyckats med med tanke på att jag får fruktansvärd panik och alltid lyckats ta mig loss tidigare, men icke denna gång), vet inte alls hur han fick till det där faktiskt. Det tog nog minst en timme innan mitt hjärta satte sig på rätt plats igen.

Sen var jag bra blöt både här och där efter alla vändor i diverse snöhögar.


Idag tänkte jag bara ta det lugnt men tydligen inte, helt plötsligt skulle jag följa med Tobbe och Kenneth och titta på bilar. Efter det drog vi till Tobbe och kollade på film/filmer.

Träffade även Stickan ett tag och pratade av mig en hel del. Det var nice.
Vi trodde dock att vi skulle bli inlåsta i ett garage så vi flydde i panik och fick frysa ute istället ;)


Vi får hoppas att nästa helg blir lika bra som denna.
Hoppas att ni också haft det bra?

 

 

  

 

  


Ovido - Quiz & Flashcards