Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Liie - 27 januari 2010 19:00

Vad trött jag blir på den här jävla snön.
Folk kan helt plötsligt inte köra bil, jag menar kom igen, hur länge har det inte varit snö på vägarna nu? Men så fort det börjar snöa igen så vet folk inte överhuvudtaget hur dom ska bete sig.

Försökte röka på brorsans balkong också och hur jag än försökte bli av med snön så hamnade det inne i lägenheten.
Nej jag tänker fan inte vara ute förrän i vår igen..

Hmm.. Nu ljög jag nog väldigt mycket. Men men.
Snart ska vi kolla på film så jag får väl lugna ner mig lite.

Jag blir bara så MATT!

Av Liie - 27 januari 2010 13:42



Ska sätta lite fart på allt nu, och sen bege mig till min älskade vän Vesslan för att prata om allt mellan himmel och jord och dricka lite kaffe.
Sen får vi hålla tummarna att hon blir frisk snart och inte hostar ihjäl sig   

Av Liie - 27 januari 2010 04:15

Tänkte slänga ut den här rofyllda, fina låten såhär på natten/morgonen.


Enjoy!




Nu ska jag iallafall sova några timmar.

Och jag hoppas även att min bror somnat om eftersom han ska upp och jobba om en timme. Han skrämde nämligen slag på mig när han skickade sms för en minut sedan ^^
Folk är normalt inte vakna vid den här tiden, speciellt inte han.


Natti natti, hoppas att ni får en härlig onsdag    

Puss

Av Liie - 27 januari 2010 01:48

Kan man göra annat än längta till värmen?
All denna kyla och den fruktansvärda snön, nej jag är verkligen ingen vintermänniska! Tycker inte om det alls, inte på något sätt överhuvudtaget!
Jag vill bara att det ska försvinna så jag slipper betala för att sola och överleva den här kylan.


Nej nu längtar jag bara tillbaka till värmen i Spanien.


Bjuder på en bild från vackra Cala Mesquida, Mallorca där jag var senast 2008 och bara väntar på att få åka till igen.
Mallorca är en ö som jag verkligen rekomenderar att åka till! Där finns allt och lite till!




  

Nej nu ska jag sova och drömma mig tillbaka till stränderna i Spanien.
Godnatt kära vänner

Ovido - Quiz & Flashcards