Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Liie - 21 januari 2010 17:45

Jag vill hem, hem till platsen där problem inte existerar.
Den enda platsen i Sverige som verkligen får mig att glömma allt!
Mitt andra hem, där jag bara kan sitta i timmar på bryggan och titta ut över havet, eller sjön. (Beror på vilken brygga du väljer   )


Så mycket underbara barndomsminnen, så mycket minnen genom hela livet.
Det är min enda fristad, det absolut bästa!

Lugnet där kan inte ens beskrivas, skulle kunna sitta och titta på fiskmåsarna som jagar fisk över vattnet och höra hur vattnet skvalpar mot stenarna och bryggan.
Njuta av solen som bränner mot kroppen.
Och bara lyssna på naturens egen musik..

Underbara älskade landställe   



Vackra sjöbodarna från rönnskärsbron   

Av Liie - 21 januari 2010 16:56

Asså på allvar, jag måste gå i terapi för min extrema skomani!
Jag förstår inte ens varför jag köper alla dessa skor när jag ändå inte använder dom mer än max en gång? Vissa är inte ens använda. Jag måste ju lägga av med det här, innan det blir värre än mina andra sjuka beroenden.

SKÄRPNING LIIE!

Av Liie - 21 januari 2010 00:36

Det är konstigt hur dagar kan börja så bra, och ändå sluta i total katastrof.
Fan, jag som trodde att saker och ting började ordna upp sig.

Tänk att det aldrig kan bli som jag vill...
Om det bara kunde vara så.

Ovido - Quiz & Flashcards