Alla inlägg den 1 december 2009

Av Liie - 1 december 2009 01:37

Ja den där sabla helgen som var..


Fredag: Stress (inget ovanligt), Systemet + snabb kaffe med Hanna.
Sen gled jag runt med Vesslan.
Var sjukligt förbannad och mådde   S K I T   pga. diverse privata orsaker..
Kvällen slutade mer eller mindre i katastrof och jag somnade väl typ runt 6 tiden.
Två personer saknades.


Lördag: Skev, Skevare, Skevast?!
Saker och ting var bara Kaos.

Hjälpte till hemma och fixade hos farmor och farfar i typ 200 år, sen träffade jag Vesslan.
Jag orkar inte ens gå in på allt skevt som hände då.
Jag var mest arg.
Sent blev det iallafall, som vanligt...
Och en röjar vända på stan.


Söndag: Första Advent.  Sov max två timmar i sträck - woho -   Upp till farmor och farfar igen och fixa resten.
Kaffe och skit med Vesslan ett tag.
Träffade även Keenuuth ett tag!


Idag/Igår? Måndag: Somnade halv sju på morgonen? INTE NICE!
Träffade Hanna och tog igen det som skulle vart Söndags Kaffet.
Hämtade sedan Syrran för att snacka av mig av mina innersta tankar ^^ You know what I mean ;) Kom fram till flera bra saker.
Mötte Keenuuth och Peeteeer i garaget, sen kom även Rille.
Bättre kväll än på länge.
Tills jag kom hem?


Men nu vill jag bara ha heeeeeeeelgen här!

Kom hem!


  

Av Liie - 1 december 2009 01:27

Jag vet att jag inte är en enkel människa.
Jag vet att jag aldrig blir tillräckligt bra.
Men ingen ska fan komma och säga att jag inte bryr mig. För jag om någon bryr om andra.

Jag ger er hela mitt liv! Jag kämpar med era problem, er ångest och era tankar fast jag själv håller på att gå under.

Från och med nu får bara de människor jag anser förtjänar det min hjälp och mitt stöd.
Trött på att bli utnyttjad, trött på att behöva ta er skit.
Trött på er!



För riktiga vänner

   

Av Liie - 1 december 2009 01:19

Always on my mind..




Längtar till helgen..

Ovido - Quiz & Flashcards