Alla inlägg den 7 december 2009

Av Liie - 7 december 2009 23:54

Cascada - Cascada-Bad Boy .mp3
  
Found at bee mp3 search engine

Be my bad boy
Be my man
Be my weekend lover
But don't be my friend
^^,

Av Liie - 7 december 2009 23:43


6Lyrics.com" href="http://www.6lyrics.com/music/sonja_alden/lyrics/egen_tid.aspx" target="_blank">Sonja Aldén on 6Lyrics.com" href="http://www.6lyrics.com" target="_blank">6Lyrics.com

Av Liie - 7 december 2009 01:40


Som alla mina nära vet så går ju min vardag mer eller mindre ut på att vara jourhavande psykolog.
Idag känner jag att den här helgen har jag ändå gjort vad jag velat själv, samtidigt som jag funnits där och stöttat både face to face och på avstånd.
Det känns som att jag har gjort bra saker.


I fredags var vi på bio och såg 2012, filmen var lång så man fick sjukligt ont i ryggen!



Kunde dock inte att låta bli att flippa när jag fick veta att en vän fått den dummaste kommentaren ever.. Den människan skulle jag vilja ta ett snack med, och jag lovar att personen ifråga inte hade velat haft mig i närheten när detta uttalande gjordes!
Ett ord! OACCEPTABELT!


Men men, till bra saker nu.


Idag, seg söndag ^^
Vaknade väl runt tre, fy skäms! Var fortfarande sjukligt trött

Vesslan och jag träffades på kaffe, sen rockade vi loss i garaget med vakter och folk ^^
Åkte sen en sväng förbi "the boss" bokade tid för naglarna och fick trevligt röksällskap.


Så imorgon ska jag få fina flashiga naglar inför jul :) Wooho!




Nu till låten jag tillängnar mina vänner som har det lite jobbigt med saker och ting.

 I'm your angel... <3


I saw the teardrops, and I heard you cry
All you need is time, seek me and you shall find
You have everything and you're still lonely
It doesn't have to be this way, let me show you a better day

 

And then you will see, the morning will come
And all of your days will be bright as the sun
So all of your fears, just cast them on me
How can I make you see...

I'll be your cloud up in the sky
I'll be your shoulder when you cry
I'll hear your voices when you call me
I am your angel
And when all hope is gone, I'm here
No matter how far you are, I'm near
It makes no difference who you are
I am your angel
I'm your angel


And when it seems as if your end is drawing near
Don't you dare give up the fight!!

Just put your trust beyond the sky...

 

 

- Läs och lär!-


Ovido - Quiz & Flashcards