Alla inlägg den 8 december 2009

Av Liie - 8 december 2009 00:46

Händelserik dag idag.
Efter massa strul och grejs så kom Vesslan och jag iväg till stan.
JAG HAR ÅKT TUNNELBANA FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ 2,5 ÅR!

Det ni, och ja, jag är en äkta sthlmare ^^, det råkar bara vara så att jag hatar tunnelbanan.
Folk är bara dumma i huvudet överallt.

Vi åkte iallafall till "the boss" så fick jag mina naglar, Jättefina! Får se om jag får upp någon bra bild på dom sen..
Efter det drog vi in till city och svansade runt där bland massa sjukt snygga stövlar, kläder och diverse grejer som man bara Vill haaa!

Men men, det är snart jul och då har man inte råd att köpa något till sig själv.*Djup suck*

Vesslan skulle egentligen köpa en tröja, men som vanligt blir det aldrig som vi tänkt oss, det vart helt enkelt två par stövlar istället. Det är ju nästan samma sak? ;)
Så typiskt oss!

Nej nu ska jag sova, migränen vägrar ge med sig och ryggen värker extremt..

Natti

Ovido - Quiz & Flashcards