Alla inlägg den 12 december 2009

Av Liie - 12 december 2009 04:30

Jag blir tokig på allt som bara cirkulerar i mitt huvud.
I need to get it out!!!

Jag måste försöka få lite ordning på mig själv och mitt liv.
Jag kan inte gå runt och såra folk hela tiden bara för att jag inte kan kontrollera allt.
Jag vet om mitt extrema bekräftelse behov, och jag försöker verkligen lägga av.

Det känns bara som att jag har släppt in för många in i mitt liv, för många som kommer för nära.
Jag är så jävla rädd för att förstöra allting överallt.
Säger alltid åt mina vänner att inte tänka så mycket och bara ta dagen och livet som det kommer men kan själv inte koppla av utan att anstränga mig åt helvete för mycket. Lever verkligen inte som jag lär...Kanske borde ta mig en rejäl funderare på hur fan jag ska ha det egentligen?
Kan inte förvänta mig att folk ska ha sånt här tålamod för mig.. det är ju liksom bara jag.

Vissa människor är jag mer rädd för att såra än andra.. Men ni är för många nu, det börjar bli jobbigt.
I neeeeeeeeeeeeed heeeeeeeeelp! Riktig jävla hjälp!

Gaaah, jag vet ingenting, bara att den här dagen kommer bli   KAOS, med extremt stora bokstäver.

Jag hinner inte med er allihop... Pressa mig inte mer, jag kommer att gå under!



Som min vän brukar säga.. ett ord, och det är MATT!!

Ovido - Quiz & Flashcards