Alla inlägg den 9 december 2009

Av Liie - 9 december 2009 02:49

Seriöst, asså SERIÖÖÖÖST!
Såg precis en snutt ur någon pantad fjortis videoblogg.
Ursäkta mig, men vad fan är det för fel på dagens "ungdomar"?
IQ fiskmås?!
Hamnade alla hjärnceller i de äldre generationerna eller? Vad gick SNETT?!
Ingenting som kommer ur käften på dessa människor är något vettigt alls.
Det är helt jävla otroligt att dom faktiskt kan se sig i speglen varje dag och tycka att dom är bra på något sett?!
Tjejen fick inte ur sig ett enda vettigt ord under 1 minut och 24 sekunder. Det enda hon sa under tiden var i princip "å så..å så.. å så.." Sen glömmer hon bort det viktiga hon skulle säga, och vad var så viktigt? Jo... "Jag ska faktiskt gå på idrotten idag. Det är inget jag brukar göra, men asså jag har ju lovat min kompis och jag håller ju vad jag lovar...tråkigt nog men så kan det gå ibland"


VAA?!!


Nej, jag tittar aldrig någonsin på sånt skit igen!!
Kan dom göra annat rätta till håret varannan sekund?
Avslutet, samma förbannade "släng kyss", gör en ju bara illamående!


SNÄLLA, Vakna upp ur din vidriga lilla drömvärld och se vad du håller på med?
Kan ju inte finnas någon som på allvar tycker att det är kul att titta på dig förutom när dom vill sitta och HÅNSKRATTA åt ditt patetiska lilla liv..
VÄX UPP!!



Men... det är ju bara min åsikt ^^
Man kan ju försöka se det från den ljusa sidan... ? ... eller nej Vafan det finns Ingen ljus Jävla sida här!!!!



Och ja det är okej, du kan kalla mig för bitterfittan idag ;)

Ovido - Quiz & Flashcards