Alla inlägg den 2 september 2009

Av Liie - 2 september 2009 17:51

Var med syster hos frissan idag, det blev skit bra !
Har suttit och gått igenom massa gamla bilder, shit vad störda saker man gjort under bara några få år..

Tänk att man fortfarande har kontakt med folk ifrån skolan..
Mest minnen är ändå ifrån Kunskapsskolan  - FAMILJEN!! -
Jag fattar inte hur vi hann med allting.

Trots allt bra och dåligt som har hänt så tror jag ändå att det är det som har format oss som människor..
"Det som inte dödar dig, gör dig starkare"
Jag har växt otroligt mycket på bara dom senaste åren, men jag tror att med rätt hjälp och stöd så kommer jag växa ännu mer i mig själv!

Till alla mina riktiga vänner - Jag vet att jag har varit ett asshole. Jag vet att jag inte fanns där när ni kanske behövt mig. Jag vet att ni kände att jag lämnade er i sticket.
Jag kan inte riktigt gottgöra er för dom åren. Men jag vill att ni ska veta att jag finns här nu. och jag vet precis vad jag har gjort fel.
Ingenting kan någonsin förstöra igen!

Ni betyder mer än vad ni någonsin kommer att förstå!

Av Liie - 2 september 2009 03:47



Usted tiene un lugar muy grande en mi corazón    <3

Av Liie - 2 september 2009 03:32

Jag gillar inte att jag inte har koll på alla känslor.
Jag är inte van vid att vara i sånt här underläge.

Det är svårt, hur ska man veta vad man vill? Hur vet man när man är redo?
Vad säger det? Vem säger det?
Hjärtat eller hjärnan?

"När hjärtat säger till så får huvudet säga vad det vill?"

Kanske sant, jag vet inte. Speciellt inte med tanke på att både hjärtat och hjärnan är fucked up.

This is just real fucking shit, and I hate it!



Please make up your mind



Ovido - Quiz & Flashcards