Alla inlägg den 15 september 2009

Av Liie - 15 september 2009 17:32

Just nu är det alldeles för mycket som rör sig i mitt lilla huvud.

Massor av blandade känslor. Hat, Ilska, Sorg, Rädsla, men även många bra känslor som jag försöker tvinga bort.

Jag vet inte hur länge till jag ska klara det. Det är inte enkelt att försöka stänga av dessa känslor, känslor som varit där länge..

Rädd för att mina känslor ska förstöra.

Rädd för att det ska förändras till något dåligt.


Önskar att man var liten igen.. Då var allt så mycket enklare.

Då var kärlek en puss på kinden, skitsnack existerade inte, höjden av smärta var när man ramlade och skrapade upp knät och största rädslan var monstret under sängen..

  

Nu är skitsnack vardagsmat, Kärleken allt svårare, höjden av smärta är när vännerna sviker och största rädslan är att förlora dom man Älskar..

Ta tillbaka tiden, snälla.. bara några år. Men låt mina erfarenheter stanna kvar!


  

Ovido - Quiz & Flashcards