Alla inlägg den 8 september 2009

Av Liie - 8 september 2009 16:42

Trodde det skulle rensa hjärnan och hjälpa att gå ut med hunden på en långpromenad i skogen, men fel jag hade.
Nu vet jag inte om det till och med känns ännu värre.
Den här dagen var dömd till att bli ett helvete.

Jag vet inte hur jag ska göra med någonting?
Det måste lösa sig fort för jag pallar inte det här..
Jag måste fixa allt innan jobbet imorgon..

Suck, jag som knappt vågar prata med dig, av rädsla att förstöra ännu mer..

Allt jag behöver just nu är en kram och någon som säger att allt kommer att bli bra..

Gråter

-

Av Liie - 8 september 2009 00:31

I don’t want to hear

People interfere

What do they know

What I feel inside

When I’m up all night

Needing you home

--------------------------------------------------------------------------------------------------

You don't have to love me for me

Oh baby ever understand

Just know I love the time that we both had

And I don't ever wanna see you sad

Be happy

I don't wanna hold you if you don't wanna tell me you love me babe

Just know I'm gonna have to walk away

I'll be big enough for both of us to say

Be happy

Ovido - Quiz & Flashcards