Direktlänk till inlägg 29 januari 2010

Hur roligt kan man ha den här tiden på dygnet?

Av Liie - 29 januari 2010 01:30

Jag hittade den här listan hos Cosmo! För fler listor besök cosmopolitan.se!



  • Nämn något som gjorde dig glad igår:  Mina nära och kära
    Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov
  • Vad gjorde du för 15 min sedan: Dampade på internet
  • Det sista du sa högt: God natt
  • Det senaste någon sa till dig: Sov gott ^^
  • Vad har du druckit idag: Kaffe, kaffe och kaffe
  • Vad var det senaste du åt: Åt? ^^
  • Vad var det senaste du köpte: Kaffe + Cigg
  • Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
  • Vad är det för väder hos dig nu: Typ snöstorm
  • Godaste glassmaken: Nej du
  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet:  Absolut, annars får jag väl gå förbi en gång till ;)
  • Sover du tungt: Inte alls
  • Drömmer du mardrömmar: För mycket!
  • Favoritklädsel: Just nu, mjukisbyxor och stora varma tröjor!
  • Favoritlåt just nu: Lady Gaga – Boys boys boys och Ke$ha – Disgusting
  • Vad ser du om du tittar till höger: En vägg?
  • Vad gör dig glad just nu:  Gulliga sms
  • Vad ska du göra härnäst: Titta på McLeods
  • Höger eller vänsterhänt: Både och, mest höger ^^
  • Humör just nu: Glad?
  • Favoritgodis: Nej usch, läkerol? ^^
  • Kläder just nu: Mjukisbyxor och brorsans gamla tjocktröja :P
  • Sommarplaner:? Njuta av livet och glassa runt i min älskade lilla cabriolet
  • Hur många kuddar sover du med: 6 :D
  • Spelar du något instrument: Gjorde
  • Morgon eller nattmänniska: NATT!
    Vad är viktigast för dig: Ärlighet och tillit
  • Är du kittlig: Ibland?
  • Snarkar du: Hur ska jag veta det när jag sover ^^
  • Stjärntecken: Fisk
  • Äckligaste insekten: Usch, spindlar!
  • Längtar du mest efter just nu: Sommar! Och en egen varm lägenhet, med badkar!
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liie - 29 mars 2011 02:04

      Jag vågar inte känna igenJag vågar inte ge dig av mig självFörsöka komma nära digMen min rädsla är större än kärlekenJag vågar inte än   Ge mig tid att få hjärtat helt igenFinns du kvar, ska jag visa kärleken.     ...

Av Liie - 29 mars 2011 02:02

♥ Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the one's who don't. Believe everything happens for a reason. If you get a second chance, grab it with both hands. If it changes your...

Av Liie - 27 mars 2011 13:30

Bättre och sjukare helg får man fan leta efter!Det har varit så otroligt underbart att jag inte ens har ord. Jag är LYCKLIG! Hör ni, jag är lycklig i hela själen för första gången sen jag vet inte när.Känns som att jag försöker ta igen min förlorade ...

Av Liie - 26 mars 2011 17:00

Igår var det obeskrivligt! Jag blir helt wild and crazy bara av att tänka på det.Lite väl mycket alkohol i blodet kanske, men what the hell, det är jag ta mig fan värd! Vi dansade runt med fantastiska människor hela natten lång och allt var bara så...

Av Liie - 25 mars 2011 20:00

Ikväll kör vi! Sablar i havet vad det ska bli röj!Familjen och alla dom bästa och närmaste vännerna på samma plats. Gaaaaah, det ska bli så jävla roligt!Partyhatten på! Nu kör vi på all in! YEAAAH! ...

Ovido - Quiz & Flashcards