Alla inlägg den 2 september 2010

Av Liie - 2 september 2010 03:20

 

 

Vi delade på kärlek. Jag tog kär, du tog lek.

 

  

Av Liie - 2 september 2010 03:08

...är dagens ord!   

Ibland blir jag nästan stolt över mig själv.
Igår natt satte jag igång rejält att röja upp här hemma, har kämpat hela dagen med att gå igenom saker som ska slängas och vise versa.
Är dock ännu inte klar, men imorgon ska nya byrån byggas ihop och slutet ska fixas.

Börjar märkas skillnad och det känns riktigt bra.

Lite missnöjd med möbleringen fortfarande men hoppas på att saker och ting faller på plats imorgon.. (senare idag).


Tänk vad mycket skräp man samlar på sig genom åren och jag har alltid svårt att göra mig av med saker. "Tänk om jag behöver det här någon gång, tänk om jag ångrar mig"  
  NEJ, skärpning.. har jag inte lagt märke till det dom senaste åren så lär jag knappast behöva det nu?! Eller???   


Ja ja, vi får väl se hur det går..

Funderar på att ta mig en paus och titta lite på Fångarna på fortet. Det är jag väl iallafall värd?   



Byrå från Ikea

Ovido - Quiz & Flashcards