Alla inlägg den 27 september 2010

Av Liie - 27 september 2010 04:26

Jag insåg precis att tankeverksamheten kring rubriken förstör hela inlägget.
Försöker att skriva det jag vill ha sagt innan jag skriver rubriken men undermedvetet så tänker jag på det iallafall.. Baah! Dumheter!   


Vad har hänt sen sist? Ja, tänk om jag visste det så senil som jag blivit   
Hur lyckas man tappa bort bilnyckeln, cigaretterna, bildörren och till och med sig själv på samma dag? Haha nej ni behöver inte ens fråga om det, jag förstår inte själv. Bara inse att jag är gammal!


Helgen i korthet då?

Hmm...
Fredagen var rätt lugn faktiskt.
På lördagen vart det däremot extremt hektiskt, allting skulle fixas inför alla gäster, jag fick nåt jävla tics och kunde absolut inte bestämma mig för vad jag skulle ha på mig eller nånting, hade sovit jättedåligt men kämpade för att tagga till.
Det gick sådär.. Men men, man kan inte alltid vara på topp!
Firade min kära mamma, blev sen hämtad och drog till Moonshine.

Rätt lyckad kväll iallafall och var hemma tidigt... 7 på morgonen   



Nu har jag ändå inte fått ur mig det jag skulle men jag orkar inte mer nu..
Puss och God natt.. eller ska vi säga God morgon?   




Moonlight Sky Blue

Ovido - Quiz & Flashcards